דייויד בלאט ועודד קטש הגיעו למכבי ת"א, ואיתם מנשבת רוח מרעננת. מכבי מחליפה סגל שלם, שזה נדיר בכל קנה מידה, בכל קבוצה, בכל ליגה. זה נראה הזוי, המהירות בה החתימו את הסגל החדש. נראה שמכבי מחליפה דיסקט ומשלבת כישרון עם טיקט הגנתי משובח.
רוב הסגל מעובה בשחקנים מוכחים ביורוליג, עם גודל מרשים בקו האחורי, רגליים זריזות ומוטות ידיים ארוכות. כשאני מנסה לדמיין את מכבי החדשה, אני רואה את צ'אק אידסון, דורון פרקינס וג'רמי פארגו, איך היו מעיפים ידיים לכל עבר ועושים לחץ גבוה בלי לחשוש מה יקרה אם הלחץ יישבר.

1 צפייה בגלריה
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
בראון שומר על נדוביץ'
(צילום: EPA)

מכבי מציגה קבוצה עם הרבה כלים הגנתיים והתקפיים ומחליפים ראויים בכל עמדה. אני מקווה לראות את מכבי מסגלת משחק של לחץ למעלה כבסיס עם אתלטיות ואינטליגנציית משחק. דווקא אוסטין הולינס, שמתויג כחוליה החלשה בהחתמות, הוא השחקן שיוכל לדעתי לתת את האקסטרה בהגנה ולהכניס את הקבוצה למוד של לחץ והגנה עם ניצוצות. ווייד בולדווין, יחד עם דארון היליארד ולורנזו בראון, הם שחקנים מוכחים, ווינרים בנשמה, שעשו דבר או שניים ביורוליג.
הקו הקדמי אתלטי מאוד, ויחד עם רומן סורקין גם אלכס פוית'רס, ג'וש ניבו וג'ארל מרטין יכולים לייצר הרתעה גדולה מאוד בצבע. מבחינתי, החידה הגדולה בכל הסגל הוא בונזי, אבל יכול להיות שהוא יתגלה כהפתעה וגניבה לא קטנה.
אני מאמין גדול מאוד בבלאט וחושב שנבנתה פה קבוצה עם פוטנציאל מטורף. אם צוות האימון יוכל לחבר את הקבוצה המאתגרת הזאת לשחקנים שיאמינו אחד בשני ויציגו רמת משחק גבוהה, אני מאמין שיהיו הרבה משחקים, כולל ביורוליג, בהם מכבי מסוגלת להוריד על ארבע קבוצות מהדרג האמצעי והתחתון ולהפוך את החצי השני לגארבג' טיים. ימים יגידו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.