"כדי להכיר את האויב שלך, אתה חייב להיות האויב של עצמך" (אמנות המלחמה)
אף אחד לא שכר את פט ריילי להיות מאמן בגלל החיוך הכובש שלו, בגלל האסטרטגיה הטקטית שלו, המוטיבציה, השעות האינסופיות שהוא היה מוכן להשקיע. אני לא חושב שהוא לבש חליפות של ארמאני כשהלייקרס החליטו לתת לו את המושכות.
מישהו זיהה אז את המקיאווליזם של ריילי, את היכולת שלו לעשות הכל, בצורה שגובלת בפסיכוטיות, כדי לנצח, בלהמציא לעצמך אויבים באופן תמידי. בהתחלה אלו היו לארי בירד, בוסטון והגארדן. המנהלים של הלייקרס ידעו שריילי סבל מהם באופן אישי, שראה מקרוב איך הם דיכאו את נפשו של ג'רי ווסט. מישהו סמך על הדרייב של ריילי לנקום, להוכיח.
3 צפייה בגלריה
ריילי
ריילי
סוגר בשנים האחרונות מעגל נגד בוסטון. ריילי
(צילום: AP Photo/Wilfredo Lee)
אחר כך ריילי הלך לניקס, וכשכולם עמדו להעריץ את מייקל ג'ורדן הוא בנה סכמות שלמות של להפיל אותו. הוא רצה להיות צ'אק דיילי, אבל לדיילי היה את אייזיאה תומאס וג'ו דומארס, לריילי היה את ג'ון סטארקס וגרג אנתוני. ביום שהוא עבר למיאמי נוצרה יריבות עתירת דם בין הקבוצה החדשה שלו לקבוצה שהוא עזב. ריילי סוגר בשנים האחרונות מעגל נגד בוסטון. אסור לשכוח לרגע כמה ריילי רוצה לקלקל לבוסטון. זה בסיסטם שלו.
מי שחשב שהסדרה הזו תהיה טיול עבור בוסטון, צריך להיזכר רק בסדרת גמר המזרח בשנה שעברה בין שתי הקבוצות. בוסטון ניצחה את המשחק השישי במיאמי מסל של דרק ווייט במאית השנייה האחרונה. כל קבוצה אחרת הייתה נוסעת לבוסטון מפורקת. מיאמי פירקה את בוסטון בבוסטון במשחק שביעי ומכריע. אל תזלזלו לעולם בדלק הנקמה והרצון להוכיח לכל העולם שהם טועים.
3 צפייה בגלריה
הירו
הירו
בוסטון תמצא לו פתרון? הירו
(צילום: Winslow Townson / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)

יכול להיות שהסדרה הנוכחית בין הסלטיקס להיט תסתיים בחמישה משחקים. בוסטון מספיק טובה, ומיאמי מספיק פצועה. אבל זה לא ייגמר בלי שריטות גופניות ונפשיות. הקבוצה של ריילי (והפרוקסי ספולסטרה) אולי לא תנצח את בוסטון, אבל היא תיתן לכל קבוצות הפלייאוף האחרות את הבלופרינט של איך לנצח את בוסטון. אחרי שהשיגה 32 אחוז מהנקודות שלה משלשות במשחק הראשון, מיאמי השיגה במשחק השני 68 אחוז מהנקודות שלה מהשלוש. היא נטרלה את בוסטון על ידי שימוש בנשק החזק ביותר של הסלטיקס.
בהגנה היא לא נתנה לקריסטפס פורזינגיס לנשום והכריחה את בוסטון לשחק, במקום משחק הריווח שלה, יותר מדי בידודים. ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום קלעו ביחד 61 נקודות, אבל זה בא על חשבון המשחק הקבוצתי. בהתקפה, מיאמי יריצו את הפיק-אנד-רול בין טיילר הירו לבאם אדאביו, עד שבוסטון תמצא לזה פתרון.
3 צפייה בגלריה
בוסטון
בוסטון
חבורה של גברים מחוספסים או חמישיית נערים מלאה בכישרון שלא מוכנה להתלכלך?
(צילום: EPA/CJ GUNTHER)
או עד שבוסטון תוכיח להם שהם חבורה של גברים מחוספסים, ולא חמישיית נערים מלאה בכישרון שלא מוכנה להתלכלך.

ככה משנים מודעות

ועוד אחת קטנה. אריק ספולסטרה אמר אחרי המשחק הראשון שניקולה יוביץ' (תחליפו אות ותקבלו גדולה אמיתית) יקבל פחות דקות משחק. וזה אכן קרה. המספרים של יוביץ': 11 נקודות, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים. HEAT CULTURE.
פורסם לראשונה: 10:43, 25.04.24