כשנפתחו הכדורים של הגרלת הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג, רק מעטים נתנו סיכוי לבית"ר ירושלים, בטח לאור הזעזועים הרבים שעברה הקיץ. בתקשורת היוונית אף חגגו והימרו שפאוק סלוניקי תסגור עניין כבר במשחק הראשון מול "היריבה החלשה". אלא שלא הכירו שם כנראה את יוסי אבוקסיס, אשף משחקי המאני טיים.
המשחק נערך באצטדיון טומבה שמכיל כ-29 אלף מקומות. כ-1,300 צהובים שחורים ליווי את הקבוצה ועברו בידוק ביטחוני ארוך ומפרך, אך הגיעו חדורי אמונה להוציא תוצאה טובה.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: ראובן שוורץ)
עם עליית השחקנים שני הקהלים החלו במופע אבוקות, כאשר אוהדי פאוק הניפו כמיטב המסורת דגלי פלסטין ואיראן, מה שכמובן הלהיט את האווירה ביציעים. שריקת הפתיחה נשמעה ולא היה צריך הרבה זמן כדי להבין: אבוקסיס הגיע בשביל לא לספוג ולהעביר את ההכרעה לגומלין.
היוונים גילו עדיפות ברורה ואף החמיצו פנדל בדקה ה- 12 לאחר שאדי גוטליב בהופעת הבכורה בקבוצה הכשיל שחקן פאוק, אך השעור מיגל סילבה בהצלה גדולה השאיר את קבוצתו בחיים. במשך כל המשחק פאוק תקפה אך התקשתה לפרוץ את ההגנה ושוער בית"ר היה שם בכל פעם יחד עם משחק הקרבה ענק של הירושלמים שדאגו להעביר את ההכרעה לטדי.
בסופו של דבר נגמר ב־0:0 הירואי מבחינת בית"ר. "אבוקסיס נעל את פאוק", זעקו הכותרות בביוון, אבל זו כמובן רק המנה הראשונה, כאשר הפעם היוונים הם אלו שיצטרכו לשחק באווירה עוינת עם כ־25 אלף אוהדים משולהבים שבטח לא יעשו להם חיים קלים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.