האם ברק אברמוב מתקדם בדרך לרכישת בית"ר ירושלים? אברמוב סיכם הערב על העברת בני יהודה שבבעלותו ללא תמורה לידיו של איש עסקים אוהד הקבוצה. העסקה כפופה לכך שיקבל אור ירוק לרכישת בית"ר.
אותו איש עסקים קיבל לידיו במהלך הפגישה את כל הנתונים הנדרשים, בין היתר התחייבויות לקראת העונה הבאה. על-פי הסיכום, הבעלים החדש יכסה את חובות הקבוצה מהליגה הלאומית, שנאמדים ב-1.1 מיליון שקל. 700 אלף שקל באופן מיידי ועוד 400 אלף שקל בשלב השני - לטובת משרד הכרטיסים לאן. אגב, במידה ובני יהודה תעלה בסיום העונה הקרובה לליגת העל, ייתכן כי יוכנס מענק שישולם לאברמוב.
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
יגיע לבית וגן? אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
איש העסקים, שאמור להשקיע כ-5-6 מיליון שקל בקבוצה, הציע למנכ"ל כפיר אדרי שהאחרון יירשם כנציג הבעלים מול הועדה להעברת זכויות ניהול. במידה ואדרי יגיע עם אברמוב לבית"ר ירושלים, תימצא דמות אחרת שתירשם כנציג הבעלים של הכתומים.
אברמוב נועד אתמול עד לשעות הקטנות של הלילה מול נאמן בית"ר, עו"ד יצחק יונגר, כשהשניים הגיעו לסיכום, כפי שפורסם היום ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. השניים סיכמו כי חוגג יוותר על חוב של המועדון כלפי שותפיו בחברת סינגולרטים, בסכום של שישה מיליון שקל. לכך יש להוסיף 1.8 מיליון שקלים שנחסכו כתוצאה ממכירת אביאל זרגרי (שיושאל לבית"ר) למכבי חיפה. אברמוב הבטיח כי יזרים למועדון באופן מיידי 12-15 מיליון שקל, אבל בכפוף להסכמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון, לשים ערבות בשם העירייה בסך עשרה מיליון שקל - דבר שנבדק על ידי היועץ המשפטי שלה - וכלל לא בטוח שיאושר.