יורם ארבל, המנחה המיתולוגי של "מי רוצה להיות מיליונר", היה בטח שואל עכשיו: "זה סופי?". כן, זה סופי. ליונל מסי לא יהיה יותר חלק מברצלונה.
מדובר לכל הדעות בשחקן שהיה מזוהה יותר מכל אחד עם המועדון, בטח בעשור האחרון. למרות העובדה שנולד בארגנטינה, הוא שם כבר 20 שנה, מגיל 14. הוא מכיר כל סנטימטר באצטדיון קאמפ נואו המפורסם. מסי עבר תקופות טובות יותר ופחות בבארסה, עם שחקנים ומאמנים מהטובים בעולם, וסיים כשיאן הכיבושים וההופעות שלה בכל הזמנים. לזכותו 35 תארים קבוצתיים שונים במועדון הפאר הספרדי, בראשן 4 זכיות בליגת האלופות. אבל, מסיבות אלה ואחרות, לכל דבר טוב יש סוף והגיע הזמן להיפרד לשלום.

1 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(צילום: AP)

אם מדברים על ארגנטינה, מסי הוריד קוף גדול מהגב הקיץ כשזכה בקופה אמריקה. זה היה התואר ראשון שלו במדי הנבחרת הלאומית והראשון שלה מ-1993. ייתכן שבחורף 2022 הוא יסגור מעגל ויזכה במונדיאל בקטאר, מה שבהחלט יגרום לרבים מאנשי המקצוע והאוהדים לראות בו כשווה ערך למראדונה ואולי אף נעלה עליו. צריך לזכור שבניגוד לזמנו של הכוכב המנוח, מסי משחק בעידן שבו לנבחרת חשיבות מועטה ביחס למועדון.
ועכשיו, "בחזרה לעתיד". מה מחכה למסי בפ.ס.ז'? קבוצת פאר שאיבדה את התואר לליל ותרצה לחזור לפסגה. נאסר אל-ח'לאיפי, הבעלים הקטארי, עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - לשפוך כסף על רכש ובכמויות מסחריות. חתימתם של דונארומה בשער, ראמוס וחכימי בהגנה וג'יני וינלדום בקישור, מחזקת את המותג, תדמיתית ומקצועית. הסגל עוד יעבור דילול נרחב לפני תום מועד ההעברות באירופה, ב-31 בחודש. שני שחקנים בוודאות לא יהיו שם, במקרה שמסי יצטרף.
הראשון הוא מאורו איקרדי, שמסי דאג שכמעט לא ישחק בנבחרת ארגנטינה בגלל סכסוך אישיץ קשה לדמיין ששניהם יהיו חברים באותה הקבוצה. בנוסף, קיליאן אמבאפה (לשמחת רבים שאוהדים את ריאל מדריד, כולל כותב שורות אלה) עשוי לנצל את המצב ופשוט לדרוש העברה מיידית לבלאנקוס. מסי גם יחבור לחבריו ניימאר ואנחל די מריה בהתקפה, מה שיבטיח שלישייה קטלנית, אם לא יהיו בעיות בלתי צפויות. מסי יוכל להוכיח לעצמו ולמבקרים שהוא מסוגל גם לתפקד בקבוצה הצרפתית – להוליך אותה לאליפות ואולי גם לזכייה היסטורית בליגת האלופות. כל מה שנשאר זה לתת לו את המפתחות ולהתחיל בנסיעה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.