ביום ראשון בלילה פרסמה דוגמנית בשם פייג' ג'ורדי בעמוד האינסטגרם שלה חילופי טקסטים עם אנטוני אדוארדס - לא רק כוכב מינסוטה טימברוולבס ולא רק אחד השחקנים האטרקטיביים ב-NBA, אלא מי שנמצא בעמוד הראשון בקלסר "הפנים העתידיות של הליגה" שאדם סילבר בוודאי מחזיק מתחת לכרית. מצילומי המסך עלה כי ג'ורדי נכנסה להריון מאדוארדס, והוא ניסה ללחוץ עליה לעשות הפלה במשפטים כמו "תעשי הפלה, חחחחחח", "אני לא רוצה ילד", "שלחתי לך כסף, מה הקטע", ועוד פנינים שכאלה.
כל זה קרה שבוע אחרי שחברתו של אדוארדס העלתה תמונה הריונית שלה שאישרה כי השניים מצפים לילד ראשון. אכן, דרמה! רק לא באמת עניינו של אף אחד פרט למעורבים. אבל אנחנו בעידן בו השאלה הישנה על העץ שנופל ביער קיבלה עדכון ל-"אם הכביסה המלוכלכת לא מכובסת באינסטגרם, האם היא באמת מלוכלכת?", ומה שקובע עכשיו זה איך מגיבים לממים הלועגים במדיה החברתית.
3 צפייה בגלריה
אדוארדס
אדוארדס
נמצא בעמוד הראשון בקלסר "הפנים העתידיות של הליגה". אדוארדס
(צילום: AP Photo/Abbie Parr)
אדוארדס, רק בן 22 וכפי שאפשר לראות פעיל מאוד גם מחוץ למגרש, הגיב באופן שמפורסמים מנוסים יותר יכולים רק ללמוד ממנו. או שהוא קיבל ייעוץ ניהול משברים מוצלח או שהוא באמת בוגר ממספר שנותיו, אבל כך או אחרת, למחרת בבוקר מיהר אדוארדס לפרסם הודעה התנצלות על "דברים שאמרתי בלהט הרגע ואינם מתאימים למה שאני מאמין בו ולגבר שאני רוצה להיות. צריך לתמוך ולחזק את כל הנשים כדי שיקבלו החלטות לגבי הגוף שלהן ומה שטוב להן. אני מטפל בעניינים האישיים שלי באופן פרטי ולא אגיב עליהם יותר".
כמה שעות אחר כך עלה אדוארדס למשחק במיאמי, קלע 32 נקודות ומינסוטה ניצחה. אחרי המשחק, איש לא הציב בפניו שאלה צהובה. בזאת הסתיימה הפרשה וסילבר יכל לחזור לחבק את התמונה של אדוארדס, שיש לו חיוך ג'ורדני וניתור ג'ורדני וכולם אוהבים אותו, אבל אף אחד - אף אחד! - לא חשב שהקבוצה שלו תסיים את 2023 במקום הראשון במערב, חולקת את המאזן הטוב בליגה עם הסלטיקס במזרח.

כמו סרט של האחים כהן

"מינסוטה נייס" (מינסוטה הנחמדה) הוא כינוי אמריקאי סרקסטי לסוג מסוים של אנשים מהמערב התיכון, שהם חביבים ואדיבים ומנומסים בכל סיטואציה, ומדחיקים כל רגש אחר. בסופו של דבר להדחקה הרגשית העמוקה הזו יש נטייה להתפוצץ בדרכים שאחר כך עושים עליהן סרטים של האחים כהן.
אולי בגלל זה מעדיפה תקשורת ה-NBA להתעלם עד כה כמעט לגמרי מהעובדה שלמינסוטה טימברוולבס יש את ההגנה הכי טובה בליגה, סקורר סופרסטאר כמו אנתוני אדוארדס, גבוה עילית כמו קרל-אנתוני טאונס, מועמד קבוע לשחקן ההגנה של השנה כמו רודי גובר, ופוינט גארד נהדר בן 36 שתמיד היה אנדרייטד כמו מייקל קונלי. יש לה מאמן מעניין כמו כריס פינץ', שאולי אין לו יחסי ציבור כי הוא, ובכן, מינסוטה נייס, אבל הוא חושב מחוץ לקופסת ה-NBA העכשווית. יש לה עוזר מאמן בשם מייקה נורי שמתראיין בפסקי זמן ונשמע כמו טד לאסו: "אנחנו חייבים להתייחס לדזמונד ביין כאילו הוא שדון על מדף בבוקר חג המולד. צריך למצוא אותו".
3 צפייה בגלריה
גובר, אדוארדס וטאונס
גובר, אדוארדס וטאונס
יכולים להיות קבוצת אליפות? גובר, אדוארדס וטאונס
(צילום: Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
פינץ'
פינץ'
חושב מחוץ לקופסת ה-NBA העכשווית. פינץ'
(צילום: AP Photo/Abbie Parr)
ואולי בגלל שהם באמת מדחיקים את כל הרגשות בבית, האוהדים של הוולבס הופכים את הטרגט סנטר בדאון דאון מיניאפוליס לאחד האולמות הביתיים בליגה. המשחק של מינסוטה מול הלייקרס ביום חמישי הביא איתו לוולבס שיא הכנסות ממשחק אחד בכל הזמנים, ולא במקרה. מדינת פארגו בטירוף.
כל זה לא נבנה מהאוויר. לוולבס יש מורשת של ממש, גם אם היא צמחה על לא מעט אכזבות. בין 1995 ל-2007 היו להם 12 עונות עם קווין גארנט, שבאופן מדהים נבחר רק חמישי בדראפט (בבחירה הראשונה בדראפט הזה לקחה גולדן סטייט את ג'ו סמית' - פרט חשוב רק כדי להראות שבניגוד למיתוס, לווריורס יש היסטוריה של לא מעט טעויות דראפט). איתו הגיעו הוולבס ב-2004 לגמר המערב וגארנט נבחר ל-MVP. אבל זו היתה התקרה, וכשגארנט הלך לבוסטון לזכות באליפות שהגיעה לו, מינסוטה נכנסה לתהליך בנייה שהתברר כארוך הרבה יותר מכפי שהיה צריך לקחת לקבוצה כזו.
בשנה שעברה ניצחו הוולבס 42 משחקים. נכון לרגע כתיבת שורות אלה יש להם 21 ניצחונות עוד לפני פגרת חג המולד. הזרעים של מה שרואים עכשיו נשתלו דווקא בהפסד 4:1 לדנבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף שעבר. את ששת הרבעים הראשונים של הסדרה הזו ניצחו הנאגטס בהפרש כולל של 44 נקודות, אבל 14 הרבעים הבאים הסתיימו בשוויון 398:398. הוולבס הלכו הביתה עם אמונה חדשה שבאה באופן לגמרי לא צפוי.
כבר באסיפת השחקנים הראשונה במחנה האימונים לפני תחילת העונה הזו אמר מייק קונלי, שהגיע למינסוטה באמצע העונה שעברה מיוטה בטרייד שאז הוא מאוד נעלב ממנו, כי "אני מבורך להיות בקבוצה כזו. אתם לא מבינים כמה אנחנו יכולים להיות טובים. אנחנו יכולים להיות קבוצת אליפות. אתם חייבים להאמין בזה".
מתישהו, אולי גם פרשני ה-NBA יתחילו להאמין בכך, כי בקצב הזה מינסוטה נייס תהרוס לכולם את התוכניות, וגם זה ייגמר בסרט של האחים כהן.
פורסם לראשונה: 15:29, 22.12.23