זה לא פשוט. בית"ר ירושלים על סף ירידת ליגה. רק עתה הם הבינו זאת, אך זה עדיין לא מאוחר.
יש כל כך הרבה דברים לתקן. הכל הרוס. אין צורך בתמ"א 38, בשיפוץ ובניית חדרון נוסף, חייבים בפינוי בינוי, להרוס הכל , לבנות יסודות, בניין חדש, בשלב ראשון של קומותיים או שלוש ורק לאחר מכן רב קומות. מה שנהרס לא ניתן לתקן בחודש או חודשיים, אלא נדרשת סבלנות, משאב שכה חסר לאגודה שרוצים לראות את הקבוצה מתמודדת כשווה מול שווה מול מכבי חיפה או מכבי תל אביב.

1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)

עתה, כדי להציל את הקבוצה חייבים להתמודד שווה כשווים מול חדרה והפועל פתח תקווה. אשדוד ונתניה. וגם זו משימה קשה, אך לא בלתי אפשרית. ואם בית"ר תחלוף על המשוכה הזו, יש להתכונן לבאות.
על בית"ר לבנות מחלקת נוער מהמסד עד הטפחות. לבחור למחלקה זו מערך מקצועי שיפוקח על ידי המנהל המקצועי, יאתר כשרונות, יבחן צעירים בצורה מקצועית. די עם חבר מביא חבר. על בית"ר לפעול ולגבש תוכנית מקצועית של רכש. לא ייתכן שמתוך שישה-שבעה שחקנים מחו"ל שהגיעו השנה רק אחד, בקושי, יהיה ברמה נדרשת מזר. אלו בקושי יכולים להתמודד עם שחקני דרג ב' מישראל. לכן צריך לגבש אסטרטגיה ברורה. אין צורך בשישה שחקנים בינוניים ומטה. עדיף לעבוד עם סוכנים אשר באמתחתם שניים או שלושה שחקנים טובים ובעלי יכולת. יש לאתר שחקנים צעירים בארץ אשר יש סיכוי שיתפתחו, ולשם כך יש לבנות מערך סקאוטינג מקצועי.
לבית"ר קהל עצום. רובו נפלא. אך יש להתמודד עם המיעוט הגורם נזק בלתי הפיך לאגודה, נזק מקצועי, נזק כלכלי. להתמודד עימם לא פשוט, אך מחויב המציאות. בית"ר חייבת ללמוד פשוט שתקופת החלטורה הסתיימה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.