בורוסיה דורטמונד תקועה במקום. כבר שנים שהיא מנסה לקחת את הדומיננטיות בגרמניה מבאיירן מינכן, אבל הרכבת הבווארית דוהרת. רק לפני כמה חודשים חגגו הבווארים אליפות עשירית ברצף, שיא בונדסליגה של כל הזמנים. על הדרך הם גם הוסיפו חמישה גביעים בגרמניה וזכייה בליגת האלופות, איך לא, על חשבון "השחורים-צהובים". ומה דורטמונד עשתה מאז שתי האליפויות שנחגגו בשנים 2012-2011? שתי זכיות בגביע - וזהו. היו אפילו שנים בהן המועדון איבד את ההגמוניה על הסגנות, ליריבות כמו פרנקפורט, בורוסיה מנשנגלדבאך ובשנים האחרונות גם לייפציג.
השנה נשמעים קולות אחרים. אדין טרזיץ', המאמן הגרמני יליד בוסניה, חזר אחרי שנת גלות והוא מוכן לאתגר של חייו, להחזיר את דורטמונד לימיה הגדולים. בעזרת בכירים בהנהלת המועדון שהיו שחקנים גדולים במדי הקבוצה, בהם סבסטיאן קל, מתיאס זאמר, לארס ריקן וקרל-היינץ רידלה, יש סיכוי שיצליח, במיוחד לאור העובדה שהבווארים טרם מצאו תחליף ללבנדובסקי, שחתך לברצלונה.

1 צפייה בגלריה
קארים אדיימי
קארים אדיימי
קארים אדיימי
(צילום: AP)

השאלה היא אם דורטמונד מצאה תחליף ראוי לסקורר האימתני שלה, ארלינג הולאנד שעבר למנצ'סטר סיטי. בהתחלה חשבו בדורטמונד שזה יהיה סבסטיאן האלר, החלוץ מחוף השנהב שהפציץ באיאקס 34 שערים בכל המסגרות, אבל גידול שהתגלה באשכיו במהלך מחנה האימונים וכרגע עוד לא ברור מה יהיה עתידו. הדבר אומר שהפוקוס כולו יעבור לקארים אדיימי שיוביל את ההתקפה.
אדיימי בן ה-20 הגיע מזלצבורג אחרי עונה פנטסטית של 23 כיבושים. הגרמני הבינלאומי, ממוצא ניגרי ורומני, נחשב לאחד הפוטנציאלים הגדולים ביותר מבין ילידי שנות האלפיים. הוא כבר כבש במדי הנבחרת, ועושה רושם שהוא רק בראשית דרכו ככוכב. אם יתמיד, יזכירו אותו תוך כמה שנים כמועמד לפרס כדור הזהב ביחד עם הולאנד וקיליאן אמבאפה.
כמובן שאדיימי לא יהיה לבד. לצידו יעמדו הקפטן מרקו רויס, יוסופה מוקוקו שיחגוג בנובמבר 18, ודונייל מאלן שצריך להשתפר ולהתפקס בדחיפות אחרי 9 שערים בלבד בעונת הבכורה שלו לאחר שהגיע מאיינדהובן. מעניין מאוד יהיה לראות אם ההגנה תתייצב ותתחיל להביא להביא נקודות בזכות שני הבלמים החדשים מנבחרת גרמניה, ניקו שלוטרבק וניקלאס זולה. אולי הקבוצה תצליח להנחית עוד 2-1 שחקנים מנוסים ברמה ובאיירן תתחיל לשקשק. עוד לא ידוע איך דורטמונד תסיים את העונה בליגה, בגביע ובאירופה, אבל העיקר הוא שהיא יודעת שיש לה עוד הרבה לאן לשאוף.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.