אחרי הירידה לליגה לאומית, הפועל כפר סבא מתחזקת בגדול ומאותת על כוונותיה. משפחת שום, אחרי מסע קניות משמעותי הקיץ, שואפת לחזור למקומה הטבעי – ליגת העל. השאלה העיקרית היא האם אורי גוטמן הוא האיש הנכון למשימה.
לדעתי מדובר בבחירה ראויה. גוטמן הגיע לקבוצה צעירה עם בסיס טוב והוסיף עוד כמה שחקנים מנוסים כמו גיל יצחק, איתן רצון ויונתן לוי. המאמן הצעיר מגיע אחרי עונה מוצלחת בנס ציונה, אותה הוביל למקום השלישי כנגד כל הסיכויים.
1 צפייה בגלריה
אורי גוטמן
אורי גוטמן
אורי גוטמן
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי עזיבתם של עומר דנינו, עומר פדידה ובן רייכרט (שדרכו כבר הייתה סלולה החוצה), גוטמן צירף לא פחות מתשעה שחקנים (מתוכם שלושה שהביא איתו מהאקסית).
אחד הפרצופים החדשים העונה הוא גל שלהבת, שחקן בן־20, המשחק בעמדת הקשר האחורי והמרכזי והגיע מהפועל רובי שפירא. דודו דרוויש כבש בעונה החולפת שבעה שערים בנס ציונה וסיים כמלך השערים של הקבוצה. ניר עזריה שיחק בעונה החולפת במדי מ.ס טירה, שם כבש 11 שערים וגם הוא סיים כמלך השערים.
את גיל יצחק אתם בטוח מכירים. בעונה החולפת בהפועל תל אביב הוא אמנם כבש שני שערים בלבד, אך מדובר בסקורר מוכח בליגה השנייה, שהבקיע 51 שערים בשלוש עונות בהפועל ראשל"צ.
אני מקווה שהשחקנים האלה יראו את הכישרון שלהם על המגרש, ואם העסק יידבק אין ספק שהקבוצה של שום תיאבק על העלייה.
אחרי העונה המאכזבת והירידה, בהנהלה מציעים מינויים במחירי עלות כדי לראות את האוהדים מגיעים בהמוניהם. אני מאמין שיהיה להם מה לראות, ואני סומך על גוטמן שיידע לבנות תלכיד מנצח מכל שחקני הרכש. כל דבר פחות מחזרה לליגה הבכירה תיחשב לכישלון – חובת ההוכחה על המאמן הצעיר והמבטיח.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.