סרחיו אגוארו - הרבה מילים כבר נאמרו לגביך מאז שיצאת בהודעה רשמית לתקשורת, בקושי מצליח לדבר, דומע בלי הרף ומכריז על פרישה מכדורגל.
הכדורגל היה בשבילך הכל. כל כך אהבת לשחק את המשחק וכמה שהיית מדהים בו. כל מי שצפה בך פשוט התאהב, לראות את התשוקה, את היכולת הטכנית שלך ואת החלוץ הענק שהיית. רבים יצפו שוב ושוב באותו שער ענק ובלתי נשכח שלך, בדקה ה-94, למשמע קולו של השדר האנגלי צועק "אגואורווו" ויתרגשו - כי פשוט אי אפשר שלא. הם לא יתרגשו רק מהשער המדהים כשלעצמו, אלא גם מפרץ השמחה שיצא מהגוף שלך. פרץ שמחה שהוביל להורדת החולצה ולטירוף אבסולוטי - מראה מדהים ומרגש.
1 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
(צילום: gettyimages)
קון, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על כל רגע שצפיתי בך משחק, תודה על כל שער שלך שראיתי במסכי הטלוויזיה, תודה על כל חגיגת שער שהראתה לי שוב ושוב כמה אתה אוהב לשחק כדורגל. תודה על כך שלמרות שנפצעת 32 פעמים במהלך 16 שנות הקריירה שלך, בכל פעם חזרת כמו אריה, כבשת שערים ועזרת לקבוצות שלך לנצח.
לנצח תהיה אגדת מנצ'סטר סיטי, פרמייר-ליג ונבחרת ארגנטינה. הבאת את האליפות לסיטי אחרי 44 שנים שבהן היא לא זכתה בתואר, ואתה יצקת את היסודות לקבוצה המטורפת שאנחנו רואים היום. מספיק לראות את פפ גווארדיולה מדבר עלייך ובוכה במסיבת העיתונאים לאחר האליפות בעונה שעברה כדי להבין זאת. הליגה האנגלית חייבת לך תודה על 184 שערים ב-275 הופעות, ממוצע הרבה יותר טוב משאר השחקנים שלצידך בטבלה. גם ארגנטינה מודה לך על כל אחד מ-41 השערים שכבשת בנבחרת.
עכשיו מגיע הזמן שלך לדאוג לבריאות שלך וללב שמונע ממך להמשיך לשחק כדורגל באופן מקצועני, ואנחנו נמשיך להתרפק על רגעי העבר הגדולים שלך ועל כל הגולים שכבשת.
Gracias kun, te quiero mucho.