הגיבור של פגרת הנבחרות האחרונה, זה שתפס את אור הזרקורים האירופי, הוא רסמוס הוילון. זה נשמע מוזר, בגלל שדנמרק הייתה בצד הלא נכון של סנסציה מדהימה - כששמטה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 בקזחסטן - אבל חלוצה בן ה-20 של אטאלנטה הבקיע את כל חמשת השערים של הדנים בשני משחקיהם ועושה פלאים בהתקפה שנראתה כבויה במונדיאל.
הוילון נחת באיטליה תמורת 3 מיליון אירו בסיום חלון ההעברות של אוגוסט, זאת לאחר חצי עונה מוצלחת במדי שטורם גראץ האוסטרית, בה שותף ב-21 משחקים שבהם כבש 12 שערים. מיד לאחר צירופו לכחולים מברגאמו, העולם החל לקלוט שמדובר בכישרון מיוחד. כבר בהופעתו השנייה כבש שער בכורה, ומאז תפס מקום קבוע בהרכב המועדון. הוילון אמנם לא נבחר לסגל למונדיאל, אך דבר זה לא עצר את התקדמותו המשמעותית, אלא להפך.

1 צפייה בגלריה
רסמוס הוילונד
רסמוס הוילונד
רסמוס הוילון
(צילום: EPA)

פגרת המונדיאל נתנה לילדון הדני את הכוח לחזור חזק יותר וגם הכניסה אותו לכותרות. בשלושת החודשים האחרונים הוא הבקיע 12 שערים בכל המסגרות, ובינתיים מסייע לאטאלנטה בעונה מרשימה, בה היא נלחמת על מקום ברביעייה הראשונה וכניסה לליגת האלופות. מאבקי צמרת ועונה הישגית הם דברים שרק יכולים לעזור להוילון לצמוח ולהגיע רחוק.
עכשיו, כשאנו מתקרבים לקו הסיום, גם מתחילים אין ספור דיווחים על מה שצפוי להגיע בעתיד. מנצ'סטר יונייטד היא אהבת נעוריו של רסמוס, ולאחרונה צצים דיווחים על מעבר פוטנציאלי לשורות השדים האדומים. הוילון לא הכחיש את אהדתו אליהם, ודיבר על כך רבות בפתיחות - וגם על העובדה שכריסטיאנו רונאלדו הוא אחד מאליליו.
לקיץ יש עוד זמן, הוילון רק בן 20 ונהנה מכל רגע. בעודו עדיין מחכה לשיא, המטרה מבחינתו ברורה מגיל קטן, וזה להגיע הכי רחוק שאפשר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.