מילאן זכתה בסריה א' בפעם ה־19 בתולדותיה לאחר מאבק אדיר עם היריבה המושבעת אינטר. אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של עונת הרוסונרי הוא רפאל ליאו בן ה־22, בה פרץ והתעלה עם נתונים מרשימים.
הוא ניחן בראיית משחק נפלאה שהיוותה סיבה משמעותית לעליית הקבוצה בחזרה לצמרת ארץ המגף, ואף זכה בתואר השחקן המצטיין של הליגה.
1 צפייה בגלריה
רפאל ליאו
רפאל ליאו
רפאל ליאו
(צילום: EPA)
במחזור האחרון הרוסונרי הגיעו עם ידם על העליונה וכל מה שהיו צריכים זה לנצח את ססואולו. הם עשו את זה בגדול עם 0:3 וזכו באליפות בסטייל, כאשר מי אם לא ליאו נתן תצוגה מהסרטים כאשר בישל את שלושת השערים. כך הוא סיים את העונה עם דאבל דאבל נהדר שבטוח ימנף את הערך שלו לעונה הבאה, 11 שערים ועשרה בישולים ב־34 משחקים. אם מכלילים את שאר המסגרות, הוא שיחק העונה ב־42 משחקים, משמע עוד 8 נוספים בנוסף לליגה, בהם הוסיף 3 שערים ו־2 בישולים.
מודבר בהישג אדיר עבור מילאן, אחרי עשור בו המועדון חיפש את עצמו ושקע למטה. בשנתיים האחרונות החל השיפור וכבר בעונה שעברה היא סיימה כסגנית של אותה אינטר. המאמן סטפאנו פיולי, אשר הגיע פחות או יותר באותה תקופה יחד עם ליאו, מפרגן לו רבות, ובתחילת העונה אף השווה אותו לאגדה הצרפתית תיירי הנרי. הוא רק בן 22, כך שמעניין יהיה לראות לאן עוד יתפתח. בששת המחזורים האחרונים הוא היה מעורב ב־70% משערי הקבוצה, כשכבש שלושה שערים ובישל 6, נתון מדהים המראה על חשיבותו במאני טיים.
ליאו הספיק לרשום חמש הופעות בנבחרת פורטוגל בהם בישל פעמיים. המונדיאל בפתח ולנבחרתו מצפים שלושה מפגשים מסקרנים נגד גאנה, דרום קוריאה ואורוגוואי. מדובר בבית לא פשוט, וכדי לצלוח אותו פורטוגל תצטרך את לאאו של מילאן.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.