כואב הלב: חוסר מזל למתעמלת האמנותית הישראלית, דריה אטמנוב, ששברה היום (רביעי) את רגלה בזמן החימום, רגע לפני התרגיל הראשון שלה באליפות העולם בבולגריה. בעקבות כך, אטמנוב, אלופת אירופה המכהנת, פרשה מהתחרות, בה הייתה יכולה להבטיח את הקריטריון לאולימפיאדת פריז 2024.
מאיגוד ההתעמלות נמסר כי "לאחר בדיקות של הצוות הרפואי, אומת החשש לפיו דריה סובלת משבר מאמץ בכף הרגל, והיא צפויה לשוב לפעילות בתוך 6 עד 8 שבועות". מאמנת הנבחרת, איילת זוסמן, הוסיפה: "רגע הפציעה של דריה היה לא קל עבורנו, ליבנו איתה ואנחנו מאחלים לה החלמה מהירה. עם זאת יש לנו משימות נוספות באליפות ואנחנו ממוקדות מטרה".
2 צפייה בגלריה
דריה אטמנוב
דריה אטמנוב
חוסר מזל. אטמנוב
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, לפני שלושה חודשים הפכה אטמנוב בת ה-16 לאלופת אירופה בקרב-רב בתחרות שנערכה בת"א, כבר באליפות היבשת הראשונה שלה לבוגרות, והוסיפה שלוש מדליות כסף במכשירים הבודדים.
2 צפייה בגלריה
דריה אטמנוב
דריה אטמנוב
אטמנוב עם מדליית הזהב באליפות אירופה האחרונה
(צילום: עוז מועלם)
לאחר מכן, עשתה מה שאפילו לינוי אשרם לפניה לא הצליחה: לזכות במדליית זהב במשחקי העולם שנערכו בעיר בירמינגהאם באלבמה, ארה"ב. לא זהב אחד, אלא שניים (בתרגילי הכדור והסרט), ועוד מדליית כסף (אלות). ועדיין, חשוב לציין שבניגוד לאשרם, שהתמודדה כבר אז עם התאומות אברינה, אטמנוב לא התחרתה מול המתעמלות מרוסיה ומבלארוס, שעדיין מושעות מהזירה הבינלאומית.