אחת התקוות הגדולות של ישראל לקראת המשחקים האולימפיים בעוד שלוש שנים בפריז, הגולשת נוי דריהן, חשפה בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה כי היא נמצאת בשבוע ה-27 להריונה.
דריהן (21) היא מדליסטית הארד מאליפות העולם האחרונה בדגם הניל פרייד ואלופת העולם ואירופה בעבר לגילאי 17 ו-19. בפריז השייט הישראלי יסגור 16 שנה ללא מדליה אולימפית, מאז הארד של שחר צוברי בבייג'ינג 2008, והוא יצטרך לחשב מסלול מחדש לקראת המשחקים הבאים, היות ששני הדגמים המסורתיים שישראלים מתחרים בהם ישתנו. דגם הניל פרייד סיים את דרכו בטוקיו ובמקומו נכנס דגם הפויל, עליו דריהן כבר התאמנה. היא צפויה להיאבק מול קטי ספיצ'קוב על הכרטיס הבודד שניתן לכל מדינה למשחקים האולימפיים בדגם זה.
3 צפייה בגלריה
נוי דריהן
נוי דריהן
נוי דריהן. תיאבק על הכרטיס לפריז 2024
(צילום: Caitlin Baxter @Baxter.films)
3 צפייה בגלריה
נוי דריהן והפוסט שהעלתה
נוי דריהן והפוסט שהעלתה
נוי דריהן והפוסט שהעלתה
(מתוך האינסטגרם)
"אני מתכוונת להתמודד על הכרטיס לאולימפיאדת פריז 2024 כדי להביא מדליה", סיפרה דריהן ל-ynet. "בעזרת השם, אחזור הכי מהר שיש. המבחנים לפריז אפילו לא התחילו".
עוד מתברר, כי נבחרת הגלישה לנשים די מדלדלת. מעבר להריון של דריהן, נודע ל-ynet כי גם נגה גלר החליטה לפרוש ולכן כרגע נותרה פעילה רק מאיה מוריס.
3 צפייה בגלריה
נוי דריהן
נוי דריהן
דריהן חוגגת את הארד מאליפות העולם האחרונה בניל פרייד
(צילום: איגוד השייט)
מי שמרכז כרגע את המתחרים הישראלים באליפות העולם בדגם הפויל, שתיפתח מחרתיים בשווייץ, הוא שחר צוברי שמלווה את הספורטאים. המאמן הלאומי, גור שטיינברג, נמצא בחופשה פרטית בפורטוגל. גם יואב כהן, ששב ללא מדליה מטוקיו וסיים במקום הרביעי אחרי שיוט מדליות דרמטי, לא יצא לשווייץ.