אפשר לומר בוודאות שזו אחת העונות המופלאות בתולדות הכדורגל הישראלי. שתי קבוצות העפילו לשלב הבתים במפעלים אירופיים, מכבי חיפה בליגת האלופות והפועל באר שבע בליגה האזורית, ונתנו תצוגות שנתנו לענף בכחול-לבן כבוד לשנים קדימה. שני מאמנים ישראלים, ברק בכר של חיפה ואליניב ברדה של באר שבע, עשו זאת בגאון. ובינתיים, מכבי ת"א על שלל מאמניה הזרים נכשלת שנה אחרי שנה בזירה האירופית. ופה נשאלת השאלה: מדוע מיץ' גולדהאר חושב שהמאמנים הישראלים פחות טובים מרכבת הגאונים הזרים שהוא מנחית פה בכל פעם מחדש?
אני רואה את זה כהתנשאות מביכה על הכדורגל הישראלי. המאמנים הזרים לא מכירים את המנטליות הישראלית ולא את הכדורגל הישראלי, וההוכחה לכך היא בכר, מאמן מעולה שמצליח לא רק בארץ אלא גם בזירה האירופית. זה מאמן ישראלי, למקרה שגולדהאר לא שם לב, וכמוהו יש עוד מאמנים ישראלים טובים ורבים.

1 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר בעלי מכבי ת"א
מיץ' גולדהאר בעלי מכבי ת"א
מיץ' גולדהאר בעלי מכבי ת"א
(צילום: נדב אבס)

הבעלים של מכבי ת"א חושב שהוא בא ללמד אותנו שיעור בהתנהלות, לחנך אותנו. אבל בפועל הוא שוגה בגדול, ומי שמפסידים זה מכבי ת"א והקהל שלה. הנה עכשיו הגיע עוד מאמן זר חדש, אייטור קראנקה שמחליף את ולדימיר איביץ'. איזו סיבה יש לחשוב שהפעם הדברים ייראו אחרת?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.