ביום בו נקבעו משחקי ההכנה של מכבי ת"א - הודיע היום (שלישי) המועדון כי אחד משחקני הקבוצה נמצא חיובי בבדיקה מהירה לנגיף הקורונה. "אמש בשעות הערב השחקן חש ברע ועבר בדיקה מהירה, שתוצאתה הייתה חיובית. הוא יעבור כמובן גם בדיקת PCR וכך גם כל שחקני הקבוצה והצוות", נמסר על-ידי הצהובים, שהוסיפו: "יש לציין ולהדגיש שהשחקן המדובר, וכמו כן כל שחקני מכבי ת"א והצוות, מחוסנים לנגיף הקורונה".
כאמור, הצהובים יטוסו בשבועות הקרובים לטורנירים באירופה אחרי שהדבר התאפשר בעקבות שיחות שהתנהלו עם משרד הבריאות ומשרד הספורט.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א, אתמול במהלך מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה
(צילום: עוז מועלם)
סבב טורנירי ההכנה הראשון של מכבי תל אביב ייפתח בפיראוס, בטורניר bwin שאותו מארחת אולימפיאקוס. הטורניר ייערך בהיכל השלום והאחווה ויחל בשבת, 4 בספטמבר, בשעה 18:00 כאשר הקבוצה החדשה של יאניס ספרופולוס תתמודד נגד לאבריו היוונית בחצי הגמר. בחצי הגמר השני, ב-20:30, יתמודדו אולימפיאקוס ומונאקו, המצטרפת החדשה ליורוליג.
למחרת יתקיים המשחק על המקום השלישי בין המפסידות בשעה 18:00, והגמר בין המנצחות בשעה 20:30.
2 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
(צילום: אורן אהרוני)
במוצאי שבת הבאה, 11 בספטמבר, תצטרף מכבי תל אביב לטורניר ההכנה השני שלה הקיץ, טורניר חאנדריוטיס בניקוסיה. הצהובים יתמודדו בחצי הגמר נגד צסק"א מוסקבה (19:00) ובחצי הגמר השני (21:30) ישחקו אולימפיאקוס וזניט. המשחק על המקום השלישי והגמר יתקיימו למחרת. תהיה זו הפעם השניה שמכבי תל אביב משתתפת בטורניר הנערך בקפריסין לאחר שעשתה זאת גם בקיץ 2018.
מכבי תל אביב תסיים את טורנירי ההכנה שלה אחרי שבוע נוסף, בשבת 18 בספטמבר, כשתחזור ליוון ותשתתף בפעם השלישית בטורניר ינאקופולוס בהיכל "אואקה" באתונה.
יאניס ספרופולוס ושחקניו יפגשו בחצי הגמר הראשון את אנאדולו אפס (17:00) ובחצי הגמר השני יתמודדו פנאתינייקוס ופרטיזן בלגרד (20:00). למחרת יתקיימו באותן שעות המשחק על המקום השלישי והגמר.
פורסם לראשונה: 10:30, 31.08.21