תכירו את די-קיי מטקאלף, אחד השחקנים האתלטיים ביותר ב-NFL. הוא מעט נמוך מזאיון וויליאמסון ושוקל כ-20 קילו פחות ממנו - אבל במהלך סופ"ש האולסטאר סיפק הופעה שהראתה לנו כמה דברים מעניינים.
הראשונה והפחות משמעותית היא שמטקאלף יכל כנראה לבחור בקריירת כדורסל ולהיות שחקן סביר, אם נתעלם מהעובדה שהוא שיחק נגד חבורה של סלבס שהגנה היא לא בלקסיקון שלהם. היותר חשובה היא שקיבלנו מבט חטוף לפספוס הקריירה הפוטנציאלית של וויליאמסון.

1 צפייה בגלריה
זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון
(צילום: AP)

מטקאלף קלע 20 נקודות, הוריד 10 ריבאונדים וביצע 4 חסימות לצד מספר הטבעות מרשימות. ב-2019 חשף מטקאלף את הארוחות שלו: "זו דיאטה דלת פחמימות", אמר ל-GQ. "הרבה חלבונים וירקות. לארוחת בוקר, השפית הפרטית נתנה לי לאכול הרבה ירקות, שלוש פרוסות בייקון וקצת פירות. אני משתדל לא לאכול הרבה שומנים ושמנים, ומתרחק מפחמימות וסוכרים". מגיל צעיר, מטקאלף מצא דרכים לרסן את התיאבון שלו למתוקים, בין היתר עם קרמל אייס לאטה מסטארבאקס.
בנוגע לאימונים עצמם, מטקאלף עושה הרבה תרגילי כוח, סקוואטים, הרמות משקל לפיתוח חזה, אימוני תלת ראשי, דו ראשי, פיתוח שרירים קטנים ועוד. כמו כן, הוא מבצע הרבה ריצות. על פי אתר Draft Sharks המסקר פציעות וסבירויות, מטקאלף נמצא בסיכון נמוך יחסית. גם כשנפצע בגיד הפיקה העונה והיה צורך לפנות אותו באלונקה, ניתוח לא היה דרוש והפציעה נחשבה לפחות חמורה משחששו תחילה בקבוצתו סיאטל.
הקריירה הקצרה של זאיון מלווה במגוון פציעות שחלקן מושפעות ישירות מהמשקל שלו (129 קילו לפי ההערכות המשתנות). כשהוא על המגרש ובריא הוא אחד מהשחקנים הבכירים בליגה. לא פעם ולא פעמיים עלו טענות לגבי הרגלי האכילה שלו, ובכל זאת, כשהוא חוזר מהפציעות הוא מזכיר לאוהדים מה הוא מסוגל להיות, לפחות לתקופות קצרות. אולי אם היה קצת יותר מטקאלף הליגה הייתה מרוויחה כוכב קבוע נוסף. כן, זה עדיין אפשרי.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.