כמאמר הפתגם, הכישלון הוא יתום אך להצלחה אבות רבים. וכך גם המקרה של ארגנטינה, שלקחה בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבלה בקטאר והלכה עד הסוף לניצחון הדרמטי על צרפת בגמר בלוסייל. כמובן שמסי היה הכוכב, מרטינס אטם את השער ואלברס היה הערך המוסף בהתקפה. אבל יש עוד שני כוכבים שעשויים להשתדרג בעקבות הזכייה ועליהם מדברים פחות:
הראשון הוא אנסו פרננדס. קשרה הצעיר של בנפיקה, שביקש בתור נער בן 15 ממסי שלא לפרוש מהנבחרת בתום ההפסד לצ'ילה בגמר קופה אמריקה 2016, היה אחד מהגיבורים השקטים והסודיים של האלביסלסטה. גם השער שכבש היה במקום, אבל השקט והמנהיגות שלו היא משהו נדיר. ההשוואות לכוכבי עבר כמו קאקה הברזילאי לגמרי במקום. אם הוא ימשיך את המונדיאל הלאה, נזכה לראות את אחד הקשרים הגדולים בהיסטוריה. קבוצות בספרד בהחלט יכולות לקחת אותו. אולי ברצלונה או ריאל מדריד עמוסות בקשרים, אבל אתלטיקו מדריד או סביליה יכולות להיות נקודת התחלה טובה.
1 צפייה בגלריה
אנסו פרננדס שחקן נבחרת ארגנטינה
אנסו פרננדס שחקן נבחרת ארגנטינה
אנסו פרננדס
(צילום: AFP)
השני הוא אלכסיס מק אליסטר. הקשר הוא בן למשפחת כדורגלנים. אחיו הבוגרים פרנסיס וקווין הם גם שחקנים ואביו קרלוס, כיום פוליטיקאי, היה שחקן ומאמן בעברו. אחרי קרוב ל-4 עונות בברייטון, הגיע הזמן שהקשר בן ה-24, ללא ספק מעמודי התווך בקישור הארגנטינאי, יקבל כגמולו. ארסנל תוכל להיעזר בו במירוץ שלה לאליפות. סה"כ, כדורגלן שעובד קשה ומחפש להשתדרג ממשחק למשחק. שווה למיקל ארטטה (שכשחקן שיחק בצורה די דומה) להציץ בסיכומי המשחקים של ארגנטינה במונדיאל ולהמליץ על רכישתו לאלתר.
שני אלה ועוד רבים, ישתמשו במונדיאל כמנוף להמשך הקריירה שלהם ברמת המועדונים. לא נותר, אלא לאחל להם בהצלחה במשימתם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.