דניל מדבדב הוא אלוף טורניר רומא, לאחר ניצחון הערב (ראשון) בגמר 5:7, 5:7 על הולגר רונה. למרות שהמשחק נדחה בכמעט שעתיים בגלל גשם, מדבדב רשם את אחד מהניצחונות הגדולים ביותר שלו בשבועיים האחרונים.
מדבדב מעולם לא זכה בתואר בבירת איטליה. עם זאת, הוא סיפק את הטניס הטוב ביותר שלו במגרש החימר ברומא השנה: בדרך לגמר הוא ניצח את אלוף 2017 אלכסנדר זברב ואת הפיינליסט מ-2022 סטפנוס ציציפאס.
3 צפייה בגלריה
דנייל מדבדב
דנייל מדבדב
דניל מדבדב
(צילום: AP Photo/Alessandra Tarantino)
"אני תמיד מאמין בעצמי וכל הזמן רוצה לזכות בטורנירים הגדולים בעולם", אמר מדבדב, שאיבד רק מערכה אחת בדרך לתואר. "אבל יחד עם זאת, לא חשבתי שאוכל אי פעם לזכות בטורניר מאסטרס על חימר".
אלנה ריבאקינה הזקחית זכתה עוד אתמול בטורניר הנשים ברומא. ריבאקינה הוליכה 4:6, 0:1 על אנהלינה קלינינה לפני שהאוקראינית פרשה בשל פציעה.
ריבאקינה, סגנית אלופת אוסטרליה, היא הטניסאית הראשונה השנה שזוכה בשני תארי WTA 1000, לאחר שהניפה גם את הגביע באינדיאן וולס. כמו כן, הגיעה גם לגמר מיאמי. רק שתי שחקניות נוספות בעידן הפתוח הגיעו באותה שנה לגמר אוסטרליה, אינדיאן וולס, מיאמי ורומא: מוניקה סלש ב-1991 ומריה שראפובה ב-2012.
3 צפייה בגלריה
ריבאקינה והגביע
ריבאקינה והגביע
ריבאקינה והגביע
(צילום: EPA/FABIO FRUSTACI)
3 צפייה בגלריה
ריבאקינה והגביע
ריבאקינה והגביע
הישג נהדר. ריבאקינה
(צילום: EPA/FABIO FRUSTACI)
"כמובן שאני מרוצה מהתואר", אמרה ריבקינה במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "חבל שאנהלינה לא הצליחה לסיים את המשחק. אני מקווה שזה לא משהו רציני והיא תוכל להתאושש מהר". בעקבות הניצחון, ריבאקינה תעלה למקום הרביעי בעולם.
פורסם לראשונה: 07:00, 21.05.23