לאחר המתנה ארוכה עונת היורוליג נפתחה עם משחק מול באיירן מינכן בהיכל. ההתרגשות הייתה בשיאה, התפאורה מחשמלת ואחרי שנה וחצי סוף סוף יד אליהו חזר להיות גדוש ב־11 אלף צהובים. חוויה. הפתיחה הייתה לא רעה בכלל, כל השחקנים נראו בעניינים וחיו את המשחק - וכשהפרש הגיע ל־17 נקודות היה נראה שהמארחת בדרך לטיול, מה שהתברר כתקוות שווא.
משהו נתקע בסוף הרבע השני. מאז מכבי לא הצליחה לייצר מהלכי כדורסל פשוטים, והאורחים קיזזו אט אט את ההפרש. באותם רגעים כששום דבר לא הלך, נכנס לתמונה מי אם לא סקוטי ווילבקין. ברבע האחרון ארבעת השחקנים שלידו פינו לו את הדרך, והמאסטרו החל לעשות את הקסמים שלו בדרך לניצחון שהציל את מכבי ממבוכה. אין ספק שזה לא היה משחק גדול, והעובדה שהקבוצה שוב נשענת על ווילבקין אמורה להדאיג את יאניס ספורופולוס.
1 צפייה בגלריה
ווילבקין חוגג
ווילבקין חוגג
ווילבקין חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
מכבי תצטרך לעשות חושבים באימונים הקרובים עד למשחק מול הכוכב האדום כדי להיראות הרבה יותר טוב. לא בכל משחק יהיה לה את ווילבקין במיטבו, ומישהו נוסף יצטרך לקחת אחריות במצבים האלה. לצהובים יש הרבה אופציות מלבד ווילבקין בניגוד לעונה שעברה, רק שהפאזל הזה צריך עוד זמן כדי להתחבר. בינתיים, נאנלי, וויליאמס וריינולדס יהיו חייבים להרים את הרמה. ג'ון.די היה בסדר, זיו לא הראה הרבה חוץ מהגנה טובה, אוואנס התחיל טוב, נעלם והעלה ספקות לגבי השאלה אם הוא מסוגל להיות רכז פותח בקבוצה עם יומרות ביורוליג.
סורקין היה שם ורצה, אך לא השפיע על המשחק יותר מדי.
מכבי תל אביב מודל 2021/22 שווה הרבה יותר מרק סקוטי ווילבקין. ספורופולוס חייב להאמין בזה ולתת את המושכות גם לאחרים. ווילבקין הוא שחקן ענק ומוכשר בצורה יוצאת דופן, אבל מכבי לא יכולה להרשות לעצמה עונה נוספת שבה היא תקום ותיפול עליו, כי אז הסיכויים לעלות לפלייאוף יהיה קטנים ביותר.
בשורה התחתונה, מכבי סימנה "וי" על משחק הפתיחה, אבל היא חייבת להשתפר דרמטית כדי לא לאבד יותר מדי נקודות בתחילת העונה, שיכניסו אותה לבור.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.