יום המוקדמות האחרון באליפות העולם בסירות 470 סימן הצלחה גדולה לצוות הישראלי של ניתאי חסון ונועה לסרי, כאשר הם מזנקים חמישה מקומות בדירוג עד למקום החמישי הכללי. הצוות ממוקם בסך הכל שש נקודות אחרי המקום השלישי ומחר יתקיים שיוט המדליות של התחרות, המקנה ניקוד כפול, כך שהצוות הישראלי יוכל להשיג מדליה
לסרי וחסון את היום כאשר הוא ממוקם במקום העשירי, אחרי יום הפכפך אתמול, וידע שהוא נדרש לשיוטים טובים על מנת להישאר בעשירייה הראשונה ולהשתתף בשיוט המדליות מחר. רוחות של מעל 20 קשר וים סוער המתינו באתר התחרות בספרד, אך הצוות לא נתן לתנאים להפריע לו וסיים שני שיוטים מצוינים במקום חמישי ורביעי.
1 צפייה בגלריה
ניתאי חסון ונועה לסרי
ניתאי חסון ונועה לסרי
ניתאי חסון ונועה לסרי
(צילום- Bernardí Bibiloni)
כרגע לחובתם של חסון ולסרי 78 נקודות, בסך הכל שש נקודות יותר מאשר לצוות היפני, הממוקם במקום השלישי, כך שאם יסיימו את שיוט המדליות באחד המקומות הראשונים יש להם בהחלט סיכוי לזכות במדליה יוקרתית באליפות העולם.
חסון ולסרי נהנו מיום חלש של מספר צוותים, שהחלו את התחרות חזק מאוד ונחלשו דווקא ברגעי ההכרעה. הצוות היפני שהוביל את התחרות סיים היום שני שיוטים במקום 25 ונדחק עד למקום השמיני הכללי,
הצוות היפני השני בתחרות והצוות הגרמני סיימו את השיוטים שלהם בעשיריה השניה ואפשרו לחסון ולסרי לצמצם את הפרש הנקודות באופן ניכר. להובלת התחרות זינק היום הצוות המקומי של ג'ורדי זאמר, המדליסט האולימפי, ונורה ברגמן שמובילים את התחרות עם 56 נקודות לחובתם.