העונות האחרונות של מכבי נתניה הן רכבת הרים מתמשכת המהולות בשמחה ועצב. למרות התחלה רעה של שתי העונות האחרונות אשר התבטאו בחילופי מאמנים, סופן היה מצוין עבור המועדון מעיר היהלומים, זאת כאשר בעונת 22/21' הסתיימה במקום הרביעי שהוביל למקום בקונפרנס ליג ועונה לאחר מכן בזכייה בגביע הטוטו והגעה לגמר גביע המדינה ומקום חמישי, אך בכל זאת תואר ראשון לאחר 40 שנות גלות הוא לא דבר של מה בכך.
במשחקים האחרונים בהחלט רואים את ההשפעה של המאמן גיא צרפתי הניכרת בתוך הקבוצה, האווירה שמחה יותר ושמחת החיים של המועדון הנתנייתי חוזרת לעיתה אט אט, ימים יגידו. שם המשחק הוא התקשורת הטובה בין המאמן לבין השחקנים, מה שלא היה ניכר בתקופת המאמן הקודם. היה ברור שמתישהו יגיע ההפסד, והשאלה הגדולה היא אם המעידה מול הפועל פ"ת היא משהו זמני או חזרה לצרות הישנות.
1 צפייה בגלריה
גיא צרפתי הפועל ת"א מכבי נתניה
גיא צרפתי הפועל ת"א מכבי נתניה
גיא צרפתי
(צילום: עוז מועלם )
המבחן האמיתי של צרפתי יגיע יהיה במהלך המשחקים מול האלופה מכבי חיפה, המוליכה מכבי תל אביב ומול בית"ר ירושלים של יוסי אבוקסיס אשר בהחלט יכולה עם חיזוק מתאים להראות סימני התאוששות ואף לעלות לפלייאוף העליון עם קצת יכולת.
עם חיזוק בעמדת החלוץ והבלם ושוער קצת יציב יותר ומנוסה, מכבי נתניה יכולה תחת גיא צרפתי לנסוק לגבהים חדשים, זאת בתנאי שישמרו עליו יותר מעונה וחצי. היהלומים יחזרו לנצוץ ולהעיר על ליגת העל.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.