לברון ג'יימס, שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס, מתחיל את עונתו ה-19 בליגה הטובה בעולם, והיא מסתמנת כאחת החשובות ביותר בקריירה שלו. לאחר הדחה מוקדמת בפלייאוף בעונה שעברה, בסיבוב הראשון נגד פיניקס סאנס, רבים פרשו מהדיון לגבי השאלה מיהו שחקן הכדורסל הגדול ביותר בהיסטוריה: לברון או מייקל ג'ורדן. רבים, אך לא כולם. יש מי שחושבים שהמרוץ לתואר הזה עדיין פתוח.
ללברון יש 4 אליפויות, 2 פחות מלג'ורדן, והמשך ההתמודדות לתואר הגדול בכל הזמנים תלוי באליפות חמישית. בגיל 36, כשהוא מתמודד נגד כוכבים צעירים, רעננים ואתלטיים, המשימה לא תהיה פשוטה, אך חשוב לציין נקודות שיכולות לשחק לטובתו.

1 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
(צילום: AP)

צוות מסייע

אל המסע לתואר לברון לא ייצא לבד, ולצידו ניצבת סוללת שחקנים מעולים. הפאוור-פורוורד הנפלא אנתוני דיוויס יתחיל את עונתו השלישית בקבוצה, לאחר שהעמיד נתונים סטטיסטים מצוינים בעונה החולפת (21.8 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק. ראסל ווסטברוק, מהשחקנים הבולטים בליגה בשנים האחרונות, הצטרף הקיץ לקבוצה מעיר המלכים, לאחר עונה יוצאת מן הכלל בוושינגטון וויזארדס, שם העמיד שורה סטטיסטית מרשימה ביותר (22.2 נקודות למשחק, 11.5 ריבאונדים ו-11.7 אסיסטים).

מקור אנרגיה בלתי צפוי

במהלך חודש אוגוסט, מספר סקאוטים בולטים ב-NBA ערכו הצבעה לגבי השאלה מיהו השחקן הטוב בעולם - ולברון לא קיבל אפילו קול אחד. התגובה שלו הייתה מפתיעה. הכוכב צייץ "תודה!", והבהיר שמצא מקור דלק להצית את האש שבפנים.
אמנם הוא כבר לא צעיר, והמפלצתיות של השנים הטובות ביותר מאחוריו, ועדיין, אין מתחרים לראיית המשחק, הכריזמה, המנהיגות והתשוקה לכדור של קינג ג'יימס.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.