ארגנטינה ממשיכה בחגה הלאומי בעקבות זכיית הנבחרת במונדיאל בפעם השלישית בתולדותיה, כאשר מיליונים יצאו לרחובות אתמול (שלישי) לקבל את פניהם של השחקנים שנחתו עם הגביע. בעקבות ריבוי האנשים והחשש מאסון, הוטסו השחקנים כעבור זמן מה מאיזור עיר הבירה בואנוס איירס במסוקים. כוכב הנבחרת לאו מסי הוטס לביתו שבעיר הולדתו רוסאריו, שם חיכתה לו קבלת פנים חמה מחוץ לביתו.
ארגנטינה אלופת העולם - סיקור מיוחד
מאות אנשים צבאו על ביתו של מי שנבחר לשחקן המצטיין במונדיאל וכבש צמד במשחק הגמר מול צרפת. האוהדים קראו למסי "אלוף" ו-"תודה לאו" לאחר שהגשים להם את החלום והביא את גביע העולם לאלביסלסטה 36 שנה לאחר שעשה זאת דייגו מראדונה.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי נוחת ברוסאריו
לאו מסי נוחת ברוסאריו
לאו מסי נוחת ברוסאריו
(Getty Images)
רוסאריו כאמור היא עיר הולדתו של לאו מסי, ששיחק בקבוצת הנוער המקומית של ניואלס אולד בויז לפני שעבר עם משפחתו לברצלונה כנער. כוכב פריז סן-ז'רמן מחזיק בבית בעיר, בו חיכו לו משפחתו עם שובו, כאשר המעריצים שחיכו לו מעט הקשו עליו להיכנס - הוא הצליח בסופו של דבר.
פאולו דיבאלה, שכאמור טס במסוק יחד עם מסי והמשיך משם לביתו שלו סיפר על תחושותיו: "אני גמור. בשלושת הימים האחרונים הצלחנו לישון אולי חמש שעות במצטבר. חלמתי על זה כל החיים. אין לי מילים".
כאמור, חגיגות מצעד הזכייה עם שובה של ארגנטינה הסתיימו מוקדם מהצפוי עקב העומס הרב ברחובות בואנוס איירס, וחשש כי הדוחק יגרום לאסון. אוהדים אף ניסו לקפוץ לתוך האוטובוס של השחקנים ונפצעו. בעקבות הלחץ ברחובות בואנוס איירס הוחלט לפנות את השחקנים ממסוקים.
נשיא ההתאחדות הארגנטיאית צ'יקי טאפיה צייץ בטוויטר: "לא נתנו לנו להשלים את המסע, אנחנו מתנצלים בפנים עשרות אלפי האוהדים". בארגנטינה דיווחו כי שמונה אנשים נפצעו במהלך החגיגות. האוהדים מתחילים להתפנות לביתם.
2 צפייה בגלריה
החגיגות בארגנטינה
החגיגות בארגנטינה
העומס במהלך החגיגות בארגנטינה
(צילום: רויטרס)