1.9 מיליון יורו: זו ההצעה של סאסואולו האיטלקית להפועל ת"א תמורת רכישתו המיידית של דורון ליידנר.
ליידנר (20) הצטרף למועדון בגיל נערים, ובמהרה הפך למגן השמאלי הבכיר בליגה. אחרי שהצטיין בנבחרת הצעירה, הוא גם קיבל מקום קבוע בנבחרת הבוגרת תחת אלון חזן והספיק לבשל שני שערים בשלושת המשחקים שבהם פתח בהרכב. יש לו חוזה לשנתיים נוספות בוולפסון, ואין לו סעיף שחרור לחו"ל.
בעקבות הפריצה שלו, הפועל ת"א כבר קיבלה הצעה עליו מהליגה הפולנית בסכום של 1.7 מיליון יורו, וגם בולוניה התעניינה בו. כעת מגיעה ההצעה הרשמית מסאסואולו, שסיימה במקום ה-11 בעונה שעברה בליגה האיטלקית. המועדון התעניין בעבר במנור סולומון ונחשב לכזה שמקדם שחקנים צעירים. לאחרונה עקבו אנשיו אחרי ליידנר גם במשחקי הנבחרת, והמאמן אלסיו דיוניסי נתן אור ירוק להנהלת המועדון לנסות לצרף אותו.
1 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
דורון ליידנר במשחק הנבחרת
(צילום: גטי אימג'ס)

עיקר המחלוקת בין הצדדים: האחוזים שתקבל הפועל ממכירה עתידית - היא דורשת 20 אחוז, האיטלקים מציעים עשרה. עם זאת, ההערכה היא כי בסופו של דבר ליידנר יימכר - לסאסואולו או לקבוצה אירופית אחרת - כבר הקיץ.
שחקן נוסף שעשוי לעזוב בקרוב הוא שי אליאס. אלונה ברקת מנהלת משא ומתן עם האדומים בניסיון להעביר אותו להפועל באר-שבע. ברקת הציעה חצי מיליון יורו עבור הקשר, שלו יש סעיף יציאה של 800 אלף יורו. הפועל ת"א סיכמה עקרונית עם סלובן ברטיסלבה על השאלתו של חלוץ הפועל חיפה בעונה שעברה, אלן אוז'בולט.