איזה משחק מחכה לנו היום בליגה האיטלקית! הדרבי בין רומא ללאציו הוא תמיד מאסט עבור חובבי הכדורגל, ועכשיו הוא קיבל תוספת מיוחדת - תרתי משמע - בדמות מאמן רומא ז'וזה מוריניו.
בשנים אחרונות נראה היה שהג'אלורוסי בירידה, ולאציו הפכה לקבוצה הטובה והאטרקטיבית בעיר. אבל ברגעים המוקדמים של העונה הנוכחית נראה שההגעה של מוריניו שינתה משהו אצל רומא, שלפחות כרגע נראית עדיפה אחרי שנים רעות ועונה בה השיגה בקושי מקום בליגה האזורית. תהיו בטוחים שהשחקנים של מאוריציו סארי יעשו הכל כדי להוכיח את ההפך. גם סארי טרי בבירה האיטלקית, ותפס את מקומו של סימונה אינזאגי שעבר לאמן את האלופה אינטר.

1 צפייה בגלריה
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו ושחקני רומא
(צילום: gettyimages)

מה שעוד פועל לטובת לאציו הוא שרומא מגיעה לדרבי אחרי הפסד רשמי ראשון בעידן מוריניו, 3:2 לוורונה. זה קרה אחרי 4 מ-4 בפתיחת העונה. ללאציו הדברים הלכו פחות טוב, עם התקפה לא רעה שהספיקה רק ל-2 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד אחד. את הנקודה בטורינו במחזור שעבר (1:1) היא השיגה רק בזכות פנדל של צ'ירו אימובילה בדקה ה-91.
רומא הביאה בקיץ רכש מאסיבי, בראשו החלוץ האנגלי טמי אברהם שלא מצא את מקומו אצל אלופת אירופה צ'לסי. הוא פתח חזק מאוד את העונה ונראה רעב. מי שבינתיים חווה נסיקה בתקופת מוריניו הוא לורנצו פלגריני, שכל הזמן מאיים על השער ויוצר מצבים. ניקולו זאניולו, כישרון ענק, סבל מפציעות קשות והחמיץ את הזכייה של איטליה ביורו, אבל עכשיו מנסה להוכיח את עצמו על מנת לחזור לנבחרת.
אצל לאציו יהיה מעניין לראות את פדרו, אקס רומא שלא הסתדר אצלה ועבר ליריבה העירונית. הוא ינסה לראות לרומא מה היא הפסידה. מי שתמיד אפשר לסמוך עליו הוא אימובילה, עם שישה שערים בחמישה משחקים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.