זאת ללא ספק אחת העונות הטובות ביותר של בני סכנין בשנים האחרונות. עם תקציב נמוך יחסית של 18 מיליון שקל, שמדורג במקום ה־11 בליגה, היא מצליחה לטפס במעלה הטבלה עד למקום ה-5 בליגה.
מאמנה של בני סכנין, חיים סילבס, שהגיע למועדון לפני כחודש בלבד, לא פינטז בחלומות הכי ורודים שלו שהוא יצליח להוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון. אם היו שואלים אותנו בתחילת העונה איפה נמקם את בני סכנין במחזור ה- 24, כנראה שהיינו אומרים בתחתית הליגה ואפילו מועמדת לירידה. אבל המועדון המיוחד הזה הוכיח את עצמו עם 10 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ושמונה הפסדים, ולמעשה, קיבלנו העונה סכנין חדשה שכיף לראות אותה על הדשא.
1 צפייה בגלריה
כיאל
כיאל
כיאל
(צילום: עוז מועלם)
שמות נוצצים כמו בירם כיאל, מרואן קבהא, עמרי בן הרוש, גיא מלמד וחבריהם, הצליחו יחד לסחוף את הקבוצה אל הצמרת הגבוהה.
ביום ראשון האחרון סכנין הגיעה למפגש החוץ כפייבוריטית במשחק מול בית"ר ירושלים המאכזבת, אך לא הצליחה לחבר ניצחון נוסף וחילצה בסופו של דבר נקודה והמשחק הסתיים בתיקו 1:1. ללא ספק החלק העליון של הטבלה לא נהיה קל יותר ממשחק למשחק עבור סכנין, אך היא מצידה תהיה חייבת לחבר כמה שיותר ניצחונות במטרה לשמור לעצמה את הסיכוי להגיע למקום בפסגת הליגה, ואולי גם לזכות בכרטיס לאירופה שיוכל לסייע לה כלכלית.
בשבת הקרובה תארח סכנין בביתה את הפועל חדרה במשחק שהיא יודעת שניצחון יבטיח לה מעשית מקום בפלייאוף. הפסד, מנגד, עלול לסבך אותה ולהשאיר אותה מחוץ לתמונה. נצטרך לחכות ולראות אם שחקניו של סילבס יצליחו להמשיך במומנטום החיובי שהקבוצה מביאה איתה מתחילת העונה ותצליח לכבוש את יעדיה הגבוהים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.