ב-2022 טום בריידי פרש. לאחר מכן חזר בו. בשנה שעברה הודיע כי הוא תולה "לתמיד" את הקסדה וה-NFL נפרד מהאגדה. והנה, האם הלילה (בין חמישי לשישי) הקוורטרבק הגדול בכל הזמנים שוב התחרט?
בפודקאסט "Deep Cut" נשאל בריידי על-ידי המנחה ויק בלנדס האם יענה לשיחת טלפון מקבוצת NFL שתזדקק לקוורטרבק. התשובה הייתה מעניינת למדי: "אני לא שולל זאת. לא יודע אם הליגה תיתן לי לשחק אם אהפוך לבעל זיכיון של אחת הקבוצות, אבל אני תמיד בכושר טוב ויכול למסור את הכדור. אולי זה יהיה קצת כמו שמייקל ג’ורדן חזר".
3 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
ישוב למגרשים? בריידי
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
בריידי
בריידי
האוהדים מתגעגעים
(צילום: AP Photo/Michael Dwyer)

כזכור, במרץ האחרון הגיע בריידי להסכם עם מארק דייויס, בעלי לאס וגאס ריידרס, על כניסתו לקבוצת הבעלות של המועדון בכפוף לאישור ה-NFL. הצדדים עדיין ממתינים לאישור הליגה. זו לא הפעם הראשונה שבריידי ניסה לרכוש חלק מקבוצת NFL. לאחר הפרישה הראשונה שלו מטמפה ביי ב-2021, הקוורטרבק האגדי ניסה להפוך לבעלי מיאמי דולפינס, שעבורה רצה לשחק במהלך הקריירה. מיאמי נענשה מאוחר יותר על ידי ה-NFL על "מעורבות לא נאותה" עם בריידי בזמן שהיה עדיין חתום בחוזה עם טמפה ביי.
בריידי בן ה-46 הוא כמובן אחד מהאייקונים הגדולים בתולדות הספורט האמריקאי. הוא שיאן הזכיות בסופרבול עם שבע כאלו. הוא זכה שש פעמים עם ניו אינגלנד פטריוטס, בה שיחק בין השנים 2000 ל-2020, מאז החל את דרכו ב-NFL. את התואר הנוסף השיג במדי טמפה ביי ב-2021. אשתקד, לאחר שהקבוצה שלו הפסידה ללוס אנג'לס ראמס בפלייאוף, הודיע, כאמור, שוב על תליית הקסדה.
3 צפייה בגלריה
טום בריידי
טום בריידי
אחד מהאייקונים הגדולים בתולדות הספורט האמריקאי
(צילום: רויטרס)
מדובר כידוע בסיפור סינדרלה של ממש. הוא הגיע משום מקום. קוורטרבק שלישי במישיגן, בחירה 199 בדראפט, לקח קבוצה שאף אחד לא ספר לשש אליפויות, ועוד קבוצה שלא הייתה לה שום היסטוריה עד שבריידי החליט לעבור אליה לאליפות בעונה הראשונה שלו שם. טווח האליפויות שלו מכסה 20 שנה, בליגה שממוצע ההישרדות של שחקנים בה הוא פחות מארבע שנים.