מרוץ אופניים מקצועני בין לאומי בשם "מרוץ השלום" אשר יצא מאיחוד האמירויות, ימשיך לבחריין ויסתיים בישראל - נמצא בשלבי מו"מ מתקדמים בין המדינות השותפות להסכם אברהם. את הדברים חשף סילבן אדמס, הבעלים של קבוצת האופניים המקצוענית ישראל פרמייר טק במסגרת שיחה עם עיתונאים לקראת הטור דה פראנס שייפתח בשבת הקרובה בבילבאו שבספרד ובו תשתתף קבוצתו בפעם הרביעית בתולדותיה.
"אנחנו עובדים על התככנית הזו מזה זמן ממושך והדברים נמצאים בשלב מתקדם מאד. יש לזה חשיבות עצומה לישראל ולכל המאמינים בשלום", אמר אדמס שהביע את תקוותו להוציא את המרוץ הזה לדרך כבר בשנה הבאה. הוא סיפר שבמרוץ הבין לאומי הענק מתוכננות ליטול חלק 18 מהקבוצות המקצועניות הגדולות בעולם כולל הקבוצה המקצוענית של בחריין ושל איחוד האמירויות, שתיהן נמנות בין צמרת הקבוצות בעולם . "ישראל פרמייר טק" אף היא ברשימת ה 18 הקבוצות הגדולות בעולם.
2 צפייה בגלריה
קבוצת ישראל פרמייר טק
קבוצת ישראל פרמייר טק
בשנה הבאה בבחריין? קבוצת ישראל פרמייר טק
(צילום: ישראל פרמייר טק)
2 צפייה בגלריה
סילבן אדמס
סילבן אדמס
"יש לזה חשיבות עצומה לישראל ולכל המאמינים בשלום". אדמס
(צילום: נועה ארנון)
לפי הפורמט המתוכנן, ייפתח המרוץ בשני שלבים באמירויות ( או בבחריין) ומשם יעבור למדינה השכנה ולבסוף יטוסו הרוכבים לישראל ברכבת אווירית לעוד יום או שניים של מרוץ בישראל . למרוץ עבר ניתן שם – "מרוץ השלום" ובמו"מ מעורבים גם ראשי הפדרציה העולמית לאופניים שיתנו חסות למרוץ שינעל את עונת המרוצים באירופה מדי שנה.