המאמן בני לם נקרא להציל את הפועל פ"ת כשהיא מקרטעת במקום האחרון עם 16 נקודות בלבד. אבל זו טעות לחשוב שהוא לבדו יכול לשנות את המצב.
חילופי המאמנים נעשו, ועכשיו שחקני מפתח כמו עידן ורד ואבי ריקן חייבים לקחת אחריות ויכולים לשנות את פני הקבוצה לחלוטין. אין מישהו חיצוני להסתמך עליו - הם נכנסו לצרה, ורק הם יכולים להוציא את המועדון ממנה. העיקר הוא ההבנה שעוד לא מאוחר מדי להינצל. הרי קבוצות כמו בית"ר ירושלים ומכבי נתניה משחקות הרבה יותר רע, כך שיש תקווה מקצועית.

1 צפייה בגלריה
אלימלך
אלימלך
הפועל פ"ת
(צילום: יאיר שגיא)

כמו כן, חייב להיווצר חיבור בין הקשרים לחלוצים כדי ליצור חלק קדמי פעיל. צריכה להיות אינטראקציה בין השחקנים, יותר מסירות מדויקות לאורך ולרוחב, לשטחים פנויים ולשחקנים פנויים, ולא להסס לבעוט גם ממרחקים כשיש צ'אנס טוב. לעיתים הכדור מתלבש על הרגל מהאוויר אז יותר קל. המצבים הכי טובים עבור הפועל פ"ת מגיעים כשיש צפיפות שחקנים מול שער היריבה, מה שיכול לבלבל את השוער. ללם יש עוד משימה מקצועית חשובה: אי אפשר רק להסתגר, הפועל פ"ת חייבל לשלוט יותר בכדור.
אז במצב הנוכחי העניינים לא פשוטים, אבל האם עוד אפשר להינצל? בטח. אמנם לם בא ממכבי פ"ת לאחר רצף הפסדים, אולם בתחילת העונה הוא יצר קבוצה יציבה וטובה, והוא יכול להביא גם את היריבה העירונית למקום הזה. בסופו של דבר, הוא חייב להשקיע את מירב המאמצים בשביל להציל את הקבוצה, ולמצוא את הדרך החיובית והנכונה. בהצלחה!
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.