באותה אסיפת שחקנים שהפכה לויראלית, כשאופיר חיים ריגש את המדינה עם שיחת מוטיבציה לקראת המשחק בשלב הבתים מול אנגליה עם ההודעה הקולית של בנו אור שנמצא על הרצף האוטיסטי, הוא פנה בעיקר לרוי רביבו, הבן של חיים רביבו ואחד השחקנים החשובים ביותר של הנבחרת. הערב (שישי, 21:00) הוא ינסה להביא לנבחרת את אליפות אירופה.
לא בכדי הפוקוס של אופיר חיים היה לכיוונו של המגן השמאלי של מכבי ת"א, המאמן אמר לרוי רביבו כי הוא יכול להיות גדול יותר מאביו - מכיוון שיש דברים בהם הוא מתעלה עליו. "חוכמת המשחק שלו היא דבר מדהים", מספר חיים על הטאלנט שמשחק באחת העמדות הבעייתיות של הכדורגל הישראלי. "הוא יודע לווסת את המשחק שלו, הוא סגר את הצרפתים מחצית שלמה בזמן שהיה לו כרטיס צהוב, הוא לא מתעייף. המשולש שלו עם אוסקר גלוך ואריאל לוגסי פירק כל נבחרת עד עכשיו". רביבו ג'וניור מחובר מאוד למאמן אופיר חיים, גם אמו שגית העלתה פוסטים מפרגנים על החיבור בין השניים.
2 צפייה בגלריה
רוי רביבו
רוי רביבו
רוי רביבו. ינסה לעשות היסטוריה
(צילום: Seb Daly - UEFA via Sportsfile)
לא רק בכדורגל הישראלי מתלהבים מההצלחה של בנו של חיים רביבו, גם בתקשורת הספרדית פירגנו. "הוא מזכיר בדברים הקטנים את הכישרון הענק של חיים", נכתב בעיתון "אס", והתייחסו בעיקר ליכולת הכידרור של רוי שהובילה לסחיטת פנדל מול אוסטריה. "המגן השמאלי הוא חלק משמעותי בקמפיין של נבחרת ישראל שהפתיעה את כולם,הוא משחק בהגנה ולא בהתקפה כמו אביו, אבל דומה לו", נכתב בעיתון הספרדי. חיים רביבו היה הישראלי הראשון בליגה הספרדית כשהצטרף לסלטה ויגו בשנות ה-90, ופתח את הדלת לישראלים נוספים כמו יוסי בניון ותומר חמד. הוא אף הגיע לסיכום עם ברצלונה והיה אמור להצטרף לשורותיה, אבל המעבר לא יצא לפועל. במקום, רביבו המשיך לטורקיה וכיכב במדי פנרבחצ'ה, איתה זכה באליפות והיה גם לישראלי הראשון שמשחק בליגת האלופות.
לרביבו ג'וניור יש עוד דרך ארוכה עד שיגיע להישגים של אביו, אבל יש לו זכויות גדולות בעצם העלייה של הנבחרת הישראלית לטורניר, כשהוא היה זה שכבש את שער הניצחון מול סקוטלנד בשלב העילית. הוא עמד למבחן בחצי הגמר מול צרפת ועבר אותו בהצלחה. בנוסף ליכולותיו הטכניות הגבוהות, הוא גם נחשב למגן אחראי שלא מאבד כדורים.
2 צפייה בגלריה
רביבו בסלטה ויגו
רביבו בסלטה ויגו
חיים רביבו בסלטה ויגו, היה אגדה בספרד
(צילום: גטי אימג'ס)

נצר למשפחת כדורגלנים

רוי רביבו הוא נצר למשפחת כדורגלנים, כשחוץ מחיים יש גם את אחיו דוד, שכיכב בליגת העל בעיקר במדי מ.ס אשדוד. רוי שייך למכבי תל אביב, ומהיום הראשון לא ניסה להיות קשר התקפי כמו אבא, אלא הוצב בעמדת המגן בעקבות היכולות הפיזיות שלו. אבא חיים לא התערב בהחלטה, בין היתר כדי למנוע את ההשוואה אליו. רביבו הפך להיות אחד השחקנים היותר מנוסים בנבחרת הנוער, כשהוא מגיע משנתון מבוגר יותר (2003), יחד עם שחקנים כמו איליי מדמון, סתיו למקין ודור תורג'מן. יש לו כבר 18 הופעות במדי הנבחרת ו-2 שערים.
כשחיים רביבו היה בן 19 הוא שיחק בבני יהודה, רביבו ג'וניור עושה בגיל 19 משהו שאביו אפילו לא פינטז עליו. הוא כבר מצטרף לסגל של מכבי ת"א ויחבור אליה למחנה האימונים לקראת פתיחת העונה מיד בסיום אליפות אירופה. במכבי ת"א הוא יצטרך להיאבק על דקות משחק מול המגן הספרדי אנריק סאבוריט ואופיר דוידזאדה ששיחק בנבחרת ישראל. רביבו ינסה להשתלב בסגל של ולדימיר איביץ', ואם ימצא את עצמו על הספסל לא תראו את אבא חיים מתערב. הוא לא מסוג האבות שמתערבים לבנם בקריירה ונותן לסוכן אבי נימני לעשות עבורו את העבודה. הפועל חדרה מעוניינת להביא אליה את רוי רביבו בהשאלה לעונה אחת, אבל לא מבטיחה לו דקות משחק משמעותיות.
בסופו של דבר, רוי רביבו "הבן של האגדה מסלטה ויגו", כפי שכינו אותו בספרד, יכול לעשות הערב משהו שאף אחד לא פינטז עליו, גם לא אביו חיים. הוא יכול להביא לנבחרת ישראל את התואר האירופי הראשון בתולדותיה.