מאות, אם לא אלפי ממחטות, נספגו בדמעותיהם של אוהדי בורוסיה דורטמונד. אתם ודאי שואלים את עצמכם על מה מדובר? ובכן, אנחנו חלילה לא ננחס את סיכויי השוורצגלבן לקראת הגומלין מול פריז סן ז'רמן, שעשוי להקנות גמר צ'מפיונס אחרי 11 שנים. אנחנו גם לא מדברים על הפרידה המסתמנת בסיום העונה של השחקן הכי מזוהה עם המועדון בעשור האחרון - מרקו רויס. הכוונה היא כמובן לעונה שעברה שהסתיימה בצורה טראגית עבור דורטמונד, שהפסידה ברגע האחרון את אליפות הבונדסליגה לטובת היריבה השנואה, באיירן מינכן. אם יש מישהו שלקח קשה מאוד את הסיטואציה הוא ללא ספק ג'וד בלינגהאם, שהיה אחד משחקני המפתח של הקבוצה.
אחרי סיום העונה שעברה, נראה שבלינגהאם עשה סוג של הסכם בינו לבין עצמו ובהסכם נכתבו מטרות לשנה הקרובה, אך גם האנגלי הצעיר כנראה לא חשב שהמציאות תעלה על כל דמיון. בלינגהאם כבר עומד על 22 שערים העונה. הוא כבש בכל שלושת משחקי הפתיחה בליגת האלופות לטובת ריאל ובליגה הספרדית הבקיע בארבעה המחזורים הראשונים, כשבאמצע הוא מנצח לבדו את סלטה ויגו וחטאפה עם שערי ניצחון דרמטיים.

1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
שחקן ריאל מדריד ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
(AP Photo/Pablo Garcia)

מה שיותר נשגב מבינתו של ג'וד, ואף יותר מנקודת המבט של אוהדי ריאל מדריד, הוא המפגשים מול ברצלונה בקלאסיקו, בהם בלינגהאם הכריע לבדו את שני המשחקים עם שערים מאוחרים וניצח לבלאנקוס פעמיים.
אז חודש מאי הגיע, שנה חלפה לה. את הסיפתח שלו הוא כבר עשה, מהעונה שעברה הוא כבר שכח, וכל מה שנותר כרגע לאנגלי הנהדר הוא להבטיח רשמית אליפות עם ריאל, ולנסות ולהכריע את המאצ'אפ המעניין בין הבלאנקוס לבאיירן מינכן במפגש הגומלין שייערך בסנטיאגו ברנבאו, כל זאת על מנת להבטיח כרטיס לגמר הגדול שייערך במקום אותו מכיר בלינגהאם היטב - אצטדיון וומבלי בלונדון, בירת אנגליה.
על תסריט מסוג כזה, בו בלינגהאם מניף את גביע האלופות הראשון בחייו על כר הדשא בו הוא רגיל לשחק במדי הנבחרת האנגלית, נראה שהוא לא ממש פינטז, אך אם ישנה אפשרות שדבר מסוג כזה יתרחש, נראה שג'וד יעלים לגמרי את השדים שעוד נותרו משרידי העונה שעברה, ותוגה ועצב יתהפכו לחיוך וצהלה.
תסריט נהדר, נכון? עכשיו רק תארו לכם את אותו גמר בדיוק בו ריאל מדריד זוכה, רק שהמפסידה היא דווקא בורוסיה דורטמונד. את בלינגהאם, בכל אופן, יהיה מעניין לראות אחרי שריקת סיום כזאת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.