השור הוא אחד מבעלי החיים המרשימים, החזקים והאימתניים ביותר בטבע. בהקשר התרבותי, במצרים העתיקה השור נחשב לקדוש. אצל האיסלנדים, השור מופיע בסמל המדינה ונחשב לאחד משומריהם. בהקשר הספורטיבי, השור מזוהה יותר מכל עם מלחמות השוורים הפופולריות בספרד. השור מופיע בשמן וסמלן של קבוצות ספורט, כשהידועה ביותר אולי היא שיקגו בולס. אבל לאחרונה נחשפנו לעוד שור ספורטיבי - "אל טורו" בספרדית. אני מדבר על מי שיכול להיות לחלוץ ענק והמחליף האידיאלי של קארים בנזמה בריאל מדריד. אלבארו "אל טורו" רודריגס.
החלוץ, יליד יולי 2004, נולד בספרד בתקופה בה אביו, דניאל רודריגס, שיחק במדינה. הוא גדל במחלקת הנוער של ג'ירונה וייצג את נבחרות הילדים והנוער של ספרד. בשנת 2015, אלבארו עבר לאקדמיה של מועדון הפאר ריאל מדריד ועד מהרה הפך לחלוץ מצוין בגילים הללו.

1 צפייה בגלריה
אלבארו רודריגס ריאל מדריד
אלבארו רודריגס ריאל מדריד
אלבארו רודריגס
(צילום: EPA)

בגיל 17, בזמן ששיחק בקבוצת המילואים - ריאל מדריד קסטיליה - הוא התחיל להתאמן עם הקבוצה הראשונה. לפני כחודש, טרם החל טורניר הסודאמריקנו Sub20, בעצם הקופה אמריקה עד גיל 20, בחר רודריגס לעבור לייצג את נבחרת אורוגוואי. בטורניר שנערך בקולומביה רודריגס קיבל מקום של קבע ב-11 של אורוגוואי, כבש 5 שערים והוכתר כסגן מלך השערים. בסופו של דבר הוא הגיע עם אורוגוואי למשחק הגמר נגד ברזיל, שם הסתפק במדליית הכסף.
מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, ששם לב לכישרון עוד לפני הטורניר, החל לכלול את אלבארו הצעיר בסגל הקבוצה הראשונה. את הופעת הבכורה במדי הבלאנקוס הוא עשה בגביע, אך לא הצליח להרשים יתר על המידה. אנצ'לוטי לא ויתר לו, ושילב אותו במשחק ליגה קשה נגד אוסאסונה. זה באמת לא היה פשוט לריאל, עד שהילד בן ה-18 נכנס ובעשר דקות בישל פעמיים (שער אחד נפסל בוואר).
במשחק הליגה האחרון, הדרבי של מדריד, אלבארו עלה מהספסל בדקה ה-77. בדקה ה-85, כדור קרן של מודריץ' הגיע למרכז הרחבה ואלבארו, שגובהו הוא 193 ס"מ, עלה מעל כולם באופן ברור, נגח את הכדור לרשת והציל את ריאל מהפסד לקולצ'ונרוס. בנוסף, הוא גם זכה בתואר איש המשחק. כוכב נולד.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.