2,778 שחקנים מכל רחבי העולם התחילו את טורניר הנו-לימיט הולדם דיפסטאק במסגרת סבב אליפות העולם בפוקר הנערך בלאס וגאס. מה הסיכוי ששני השורדים האחרונים יהיו ישראלים? מה הסיכוי שלשניהם יקראו רן?
רן קולר ניצח היום (ג') את רן אילני בקרב ראש בראש וזכה בצמיד מוזהב המוענק לכל המנצחים בטורנירים במסגרת סבב אליפות העולם וב-269,478 דולר. אילני שסיים שני זכה ב-166,552 דולר. לא רע בכלל בהתחשב בכך שמחיר ההשתתפות בטורניר עמד על 800 דולר.
1 צפייה בגלריה
קולר ואילני בשולחן הגמר
קולר ואילני בשולחן הגמר
קולר ואילני בשולחן הגמר
(צילום: אלון אלדר)
זוהי הפעם הראשונה בתולדות סבב אליפות העולם בפוקר שנערך דרבי ישראלי בשלב הראש בראש. אילני התחיל את ההתמודדות מול קולר ביתרון בכמות הצ'יפים, אבל האחרון הצליח להפוך את הקערה ולאחר קצת יותר משעה של משחק ביניהם הגיעה היד המכריעה.
קולר החזיק ב-3-5 והתמזל מזלו לקבל סטרייט (חמישה קלפים בסדר עולה) כבר בשלב הפלופ כשהדילר חשף A - 2 – 4. אילני מנגד החזיק ב-2-7 לבבות ושילם להימור של קולר. בטרן (הקלף הרביעי) נחשף K לב. אילני ביצע צ'ק, קולר הימר ואילני ביצע העלאה מעל ההימור של קולר. קולר שידע שהוא מחזיק ביד החזקה ביותר הכריז אול-אין (הימור על כל הצ'יפים), אילני שילם כשהוא בפיגור – ומכיוון שלא הגיע לב בקלף האחרון (הריבר), קולר ניצח וזכה בצמיד הנחשק.
"ההרגשה מדהימה, אין לי מילים לתאר. זה מרגיש דמיוני", אמר קולר, "אני אשאר בלאס וגאס עד לסיום הסבב ואשחק בעוד כמה טורנירים".
קולר הוא השחקן הישראלי השלישי שזוכה בצמיד אליפות עולם ב-2021. קדמו לו גבי ליבשיץ שניצח בטורניר אומהה במסגרת סבב אליפות העולם בפוקר אונליין ויובל ברונשטיין, ישראלי שחי מילדות בארה"ב וניצח בטורניר לימיט הולדם.
סך הזכיות של קולר בטורנירים עד לזכייה הנוכחית עמד על 46,348 דולר, כך שמדובר בתוצאה הגדולה בחייו ובפער עצום. עוד שחקן ישראלי שהגיע רחוק מאוד בטורניר הוא רפי אלהרר שסיים במקום ה-13 וזכה ב-16,200 דולר.