נבחרת הנשים בכדורשער, המורכבת מספורטאיות עם מוגבלות בראייה בדרגות שונות, זכתה בסוף השבוע במדליית הכסף באליפות אירופה שנערכה במונטנגרו. הנבחרת פגשה את נבחרת טורקיה במשחק הגמר והפסידה לה בתוצאה 8:4.
לצד הזכייה במדליית הכסף, הבטיחה הנבחרת את מקומה במשחקים הפראלימפיים בפריז, בפעם השלישית ברציפות. היא עשתה זאת גם בריו 2016 ובטוקיו 2020.
2 צפייה בגלריה
נבחרת הכדורשער נשים
נבחרת הכדורשער נשים
נבחרת הכדורשער נשים
(צילום: שאבי דויטש)
2 צפייה בגלריה
נבחרת הכדורשער גברים
נבחרת הכדורשער גברים
נבחרת הכדורשער גברים
(צילום: שאבי דויטש)
בחצי הגמר ניצחה ישראל 0:9 את בריטניה וברבע הגמר 4:11 את גרמניה. את שלב הבתים סיימה הנבחרת עם ארבעה ניצחונות ובמקום הראשון. הנבחרת מורכבת משחקניות בית חינוך עיוורים ובית הלוחם תל אביב: גל חמרני, ליהיא בן דוד, אילהם מחמיד רוזין, אורי מזרחי, רוני אוחיון ונועה מלכה. המאמן רז שוהם ועוזרו עירן רייק.
נבחרת הגברים, שהפסידה בחצי הגמר לאוקראינה 7:3, סיימה את האליפות במקום הרביעי לאחר שהמשחק על מדליית הארד הסתיים בהפסד לטורקיה בתוצאה 5:2.
שחקני הנבחרת הם מיכאל רוזין, דורון חודדה, מחמוד מחאג'נה, ניב בן איש, ריקרדו פרז ואור בן דוד הם מבית חינוך עיוורים. מאמן שניר כהן, ועוזרו הוא ניזר מחאג'נה.
14 ספורטאים כבר הבטיחו את השתתפותם במשחקים הפראלימפים שיחלו בפריז באוגוסט הקרוב. הקלעית יוליה צ'רנוי, השחיינים עמי דדאון ואיאד שלבי, רוכב אופני היד עמית חסדאי, החותרים שמוליק דניאל ומורן סמואל, חותרת הקיאק טליה אילת, לוחם הטקוואנדו אסף יסעור ו-6 בנות נבחרת הכדורשער, אליהן יצטרפו רודי ודילן, 2 כלבי נחייה.