בעוד כחודש תעלה הנבחרת לשחק מול שווייץ ורומניה במסגרת מוקדמות היורו, שני משחקי בית רצופים שסביר להניח שיתקיימו בחוץ. אני חושב שהראשון שצריך להיות בפנקס של אלון חזן וללבוש את המדים הלאומיים הוא קשר הפועל חדרה מנשה זלקה.
האמת היא שהוא כבר לובש אותם ממזמן. מאז ומתמיד, כשהיו צריכים אותו הוא לבש אותם. סיכן את החיים שלו ואת הקריירה שלו ועלה על המדים הירוקים. המדים בהם מזיעים המון, אבל אף אחד לא מוחא לך כפיים. בהתנדבות ובצניעות, מתוך תחושה של שליחות לאומית, זלקה בחר להיות בקו הראשון של מדינת ישראל באופן קבוע ולשרת בתפקיד קרבי במילואים.

1 צפייה בגלריה
זלקה
זלקה
זלקה
(צילום: פרטי)

הגיע הזמן שמדינת ישראל תבחר גם בו. הגיע הזמן שיקראו לו ללבוש את המדים של התכלת-לבן, והגיע הזמן שנמחא לו כפיים מהיציע. כהוקרה לבחירה של ספורטאי. כהוקרה לחיילי צה"ל. תחושת הגאווה שהסיפור הזה יביא לעם, תחושת המורל שזה ייתן לנבחרת ולקהל, היא משהו שאי אפשר לקנות בדריבל.
אין לזה שום קשר לכדורגל או ליכולת מקצועית. מנשה זלקה הוא סמל לאומי ומהי הנבחרת אם לא סמל לאומי? אני יודע שכשהוא יעלה על המגרש בדקה כזו או אחרת, יהיו לי דמעות בעיניים. אני יודע שלא אהיה היחיד.
אתם יודעים, בימים כאלה, פאק על הכדורגל, פאק על הישגיות. בימים כאלה, הרוח הרבה יותר חשובה מהכל. וזלקה בנבחרת יהיה סופת טייפון במפרשים של הגאווה הלאומית שלנו.
אה כן. והוא ייתן גם גול לחיבור בוולה מהאוויר.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.