משחקי הפלייאוף העליון נפתחו , וכולם שואלים אם מכבי חיפה בהובלתו של מסאי דגו יכולה לזכות באליפות רביעית ברצף, מה שידרוש ממנה את הבלתי ייאמן: לסגור פער של 10 נקודות ממכבי ת"א, שבואו נודה על האמת, נראית בפורמה מצוינת. אני לא יודע, אבל בהחלט מקווה שזה יקרה!
אבל בואו נעסוק רגע בדגו: עם רזומה לא מזהיר באימון, מסאי קיבל מיענקל'ה שחר את אחת המשרות הבכירות בעולם הכדורגל הישראלי. נתוני הפתיחה לא היו פשוטים: הוא מונה אחרי 3 עונות אליפות, כולל השתתפות בליגת האלופות, החלפה של המאמן ברק בכר, עזיבה של שחקני מפתח כגון אבו פאני, ג'וש כהן, דילן בטובינסיקה, מאוויס צ'יבוטה ואחד עומר אצילי, ובמקביל בוצע רכש לא ברמה הגבוהה ביותר לפי הפרשנים המובילים. ואז, כאילו זה לא היה מספיק אתגרי מבחינתו, פרצה מלחמת חרבות ברזל עם עומס משחקים מטורף שלא קיים בעולם, אירוח משחקים באירופה, פציעות רבות של שחקני מפתח, שחרור של דיא סבע ועזיבה של הקפטן צ'ארון שרי.

1 צפייה בגלריה
דגו
דגו
דגו
(צילום: עוז מועלם)

ודגו בדרך שלו - הגעה לפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות, השתתפות בבתי הליגה האירופית והגעה עד שלב שמינית הגמר של הקונפרנס ליג, מחיקת הפרש 10 נקודות והובלת הליגה עד כניסת שחקן המפתח בעונה זו - בית הדין של ההתאחדות. והכי הכי חשוב - קידום שחקנים צעירים ורעבים. דגו נתן להם הזדמנות אמיתית להוביל, והם לקחו על מלא מלא.
מה שבטוח הוא שמסאי דגו הוכיח את עצמו, ויתרה מכך, שחר לימד אותי שיעור במנהיגות עסקית ואמונה בדרך, עם פיתוח צעירים (מנהל ספורטיבי, מאמן ושחקנים) והתעלמות מרעשי רקע של עיתונאים, פרשנים וים של אוהדים. אז מבחינתי, דגו עשה הרבה יותר ממה שציפו ממנו, ממה שאני ציפיתי ממנו, וכפי שאני תמיד אומר, הדרך חשובה לא פחות מהמטרה, ודגו הוא על דרך המלך להיות המלך.
מאחל לנו פלייאוף מעניין ומותח.
הכותב הוא מומחה ומנטור לניהול בשילוב עם עקרונות מהפסיכולוגיה החיובית

גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.