עוד הצלחה מרשימה לטאקוונדו הישראלי. דנה אזרן, המתחרה בקטגוריית המשקל הכבד לנשים (מעל 73 ק"ג), זכתה היום (שבת) במדליית זהב בתחרות שהתקיימה באיינדהובן שבהולנד במסגרת סבב גביע העולם.
אזרן, שניצחה את הגרמניה דריה חוסוביץ' בקרב הראשון, הבטיחה זכייה במדליה אחרי שהביסה 0:13 את הצרפתייה סלין אבולט ברבע הגמר. לאחר מכן היא עלתה לגמר בזכות ניצחון 2:6 על הרוסיה קריסטינה אדבאיו. הישראלית הוכרזה כמנצחת לאחר שיריבתה המקסיקנית פלומה גרסיה לא התייצבה בשל פציעה לקרב הגמר.
2 צפייה בגלריה
דנה אזרן
דנה אזרן
"מרוצה מהיכולת שהצגתי". דנה אזרן
(צילום באדיבות התאחדות הטאקוונדו)
"אני שמחה מאוד לזכות בפעם הראשונה בגביע העולם לבוגרות", הגיבה אזרן. "מרוצה מהיכולת שהצגתי בקרבות וממשיכה בכל הכח להמשך העונה".

קריביצקי סיים חמישי, יריבו הסעודי לא לחץ את ידו

התמודדות בין ספורטאים מישראל וסעודיה אינה נחשבת לעניין שבשגרה. בכל זאת, שתי המדינות אינן מקיימות יחסים דיפלומטים רשמיים. היום (שבת) לוחם הטאקוונדו הישראלי נמרוד קריביצקי הביס 5:25 את סמי אלקבירי הסעודי בתחרות באיינדהובן, בה סיים במקום החמישי. כאשר שני הספורטאים ירדו מהזירה לא לחץ אלקבירי את ידו של קריביצקי, ואף והפנה אליו את גבו.
קריביצקי, סגן אלוף אירופה במשקל עד 68 ק"ג, הכניע בקרב הראשון את הסעודי, אשר הוליך 0:3 בתחילת הקרב. קריביצקי השווה ל-3:3 בעזרת בעיטת דחיפה ועונש שספג יריבו. המשך הקרב התנהל בשליטת הישראלי, והשופט הפסיק את ההתמודדות כאשר נותרו 24 שניות לסיום לאחר שקריביצקי השיג יתרון בן 20 נקודות.
2 צפייה בגלריה
נמרוד קריביצקי
נמרוד קריביצקי
נמרוד קריביצקי
(צילום: עוז מועלם)
בהמשך העפיל קריביצקי לרבע הגמר לאחר שניצח 13:15 את האיטלקי גבריאלה קאוליו וסיים במקום החמישי לאחר שהפסיד 1:9 לצרפתי דילן שלמוטו. בת זוגו של קריביצקי, המדליסטית האולימפית אבישג סמברג, לא השתתפה בתחרות בשל פציעה.
טום פשקובסקי סיים גם הוא במקום החמישי במשקל עד 54 ק"ג אחרי שניצח 3:30 את הבריטי איברהים חוסיין בשמינית הגמר והפסיד 24:17 ברבע הגמר להולנדי מילאן מולה. את הספורטאים הדריך בתחרות מאמן הנבחרת מרק ברגינסקי.
פורסם לראשונה: 14:40, 23.10.21