הנבחרת הצעירה מתמודדת בימים אלו על העלייה לאליפות אירופה, אחרי שרשמה שלושה ניצחונות מרשימים והפסד בודד בגרמניה עד כה בקמפיין. בפגרה הקרובה תשחק ישראל נגד נגד סן מרינו והונגריה.
בין כוכבי הקמפיין הנוכחי ניתן למצוא את סוף פודגורנו, דניאל פרץ, דורון ליידנר, עמרי גנדלמן, אור בלוריאן ועוד. לצעירה יש סיכוי ממשי להעפיל כסגנית הטובה ביותר, מה שיהווה הישג גדול לחזן וחניכיו וכמובן שגם לכדורגל הישראלי.
1 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
וילי רוטנשטיינר ואלון חזן
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
בפגרת הנבחרות הקודמת זימן וילי רוטנשטיינר את פודגורנו ופרץ השוער לסגל הנבחרת הבוגרת. הייתה תרעומת על כך אך היא הושתקה בטיעוני קידום השחקנים וסיכויי הנבחרת לעלות מהפלייאוף. פודגורנו שיחק דקות בודדות, במה שנראה כמו ניסיון עלוב להצדיק את זימונו. השוער כלל לא שותף.
ביום רביעי האחרון פירסם אלון חזן את סגל הצעירה למשחקים הקרובים. ליידנר וגנדלמן נכללו בסגל וכמובן יועדו להרכב הפותח. בסוף השבוע פירסם המאמן הלאומי את הסגל שלו וכלל את... ליידנר וגנדלמן. כל זאת כשלבוגרת כבר אין סיכוי להעפיל מהבית. רוטנשטיינר טוען לתיאום בינו לבין חזן, אך תמוה איך שני שחקנים מוזמנים לשתי הנבחרות אם התיאום כה גבוה.
ראוי להזכיר שחזן היה עוזרו של רוטנשטיינר בקמפיין הקודם והאוסטרי בחר להעביר את חזן מתפקידו, מה שבסופו של דבר הוביל את חזן לנבחרת הצעירה.
ריח רע של פוליטיקה ארגונית על חשבון הצלחת נבחרות ישראל נודף מההתנהלות של רוטנשטיינר, שנראה שמצוי בימיו האחרונים כמאמן הנבחרת הבוגרת. מעניין אם יום אחד ישתמש רוטנשטיינר בהישגיי הנבחרת הצעירה כדי להסביר את הכישלון שלו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.