קסניה פוליקרפובה, שהפכה לישראלית הראשונה שמייצגת את המדינה בבדמינטון במשחקים האולימפיים, החלה את דרכה מול פי וי סינדהו ההודית בת ה-26, מדליסטית הכסף מריו 2016 ואלופת העולם ב-2019. כצפוי, ההודית שלטה בהתמודדות מהפתיחה וניצחה די בקלות 7:21, 10:21 את הישראלית תוך 28 דקות במסגרת בית 10.
פוליקרפובה בת ה-31, שעלתה לישראל מרוסיה והפכה לאזרחית ב-2017, תנסה להתאושש ביום שלישי כשתפגוש את צ'ונג נאן יי מהונג קונג. רק הראשונה מכל בית תעפיל לשמינית הגמר, כאשר כל שחקנית פוגשת את יריבתה פעמיים.
קסניה פוליקרפובה
קסניה פוליקרפובה
קסניה פוליקרפובה
(צילום: רויטרס)
כזכור, אתמול הדהים מישה זילברמן את סאי פראנית' ההודי עם ניצחון 17:21, 15:21, שמדורג 15 בעולם. משחקו הבא יהיה מחר (שני, 5:20) מול מארק קאלג'או ההולנדי.