אירוע מביש בליגה הלאומית בכדוריד: בסיום משחק בין מכבי הקרייתים לא.ס רמה"ש-2, שנערך בקריית חיים, התפתחה תגרה שבמהלכה השופט אלון קפלינסקי הותקף לטענתו בידי אוהד הקבוצה המארחת. הוא אף נזקק לטיפול רפואי בבית חולים והגיש תלונה במשטרה.
בדו"ח השיפוט החמור נכתב כי כאשר השופטים הלכו לכיוון חדר ההלבשה, אחד האוהדים "התקרב אלינו ובעט בחוזקה ובעוצמה רבה בחזהו, בצלעות ובידו של קפלינסקי". לטענת השופט, אחד משחקני הקרייתים ניסה לעצור את האוהד, ללא הועיל, אך לאחר התקרית הרחיק אותו מהמקום. לאחר שערכו בירור, הצליחו השופטים לזהות את האוהד שלטענתם בעט בקפלינסקי. השופט הגיש תלונה במשטרת רחובות, וזו הועברה לתחנת זבולון, שם אישרו כי נפתחה חקירה בעניין.
1 צפייה בגלריה
כדוריד
כדוריד
תקרית חמורה בכדוריד
(צילום: גטי אימג'ס)
בנוסף, לטענת השופטים, אחד מחברי ההנהלה של הקרייתים תקף אותם מילולית. "זה היה מפחיד", אמרו מקורבים לשופט המותקף. "אחד מאנשי ההנהלה בקרייתים צעק לעבר השופטים 'בושה של שיפוט, מכרתם את המשחק, שיפוט מסריח, הרסתם את המשחק, אפסים'". השופטים אף טענו שנזרק לעברם בקבוק מים שלא פגע בהם.
יו"ר איגוד השופטים אלי חכמון: "אנחנו רואים את האירוע בחומרה רבה. מדובר בחציית קו אדום. תלונה נגד האוהד הפוגע כבר הוגשה למשטרה. במקביל, הנושא הועבר לטיפול מיידי של ועדת משמעת, והיועץ המשפטי של איגוד הכדוריד הגיש כתב אישום חמור".
יו"ר הקרייתים עידן קורנברג מסר בתגובה: "אני, כיו"ר ושחקן בקבוצה, לא הייתי עד לשום מהומות בסיום. אין לי כל מידע בעניין, ואף אחד מהשחקנים לא היה עד לאירועים. אני יכול להצר על אירוע שכזה. אני והשחקנים מגנים כל אלימות, מילולית או פיזית. אנחנו לא מכירים את זה מלבד דיווח השופטים".