לראשונה בקריירה שלו, יוגב אוחיון יורד לשחק בליגה הלאומית. הישראלי בן ה-34 חתם הבוקר (שני) על חוזה לשנתיים בעירוני נהריה, ולמעשה חוזר לקדנציה שנייה בעין שרה.
אוחיון (1.89 מ') שיחק בנהריה בעונת 2008/2009, אבל הצדדים סיימו את הרומן ביניהם לא בצורה יפה ורק אחרי בוררות הוא עזב להפועל ירושלים.
2 צפייה בגלריה
יוגב אוחיון
יוגב אוחיון
אוחיון. תחנה חדשה
(צילום: באדיבות עירוני נהריה)
לאורך הקריירה שלו שיחק אוחיון שנים רבות במכבי תל אביב איתה זכה בשתי אליפויות, שישה גביעי מדינה וארבעה גביעי ווינר. כמו כן, יש לאוחיון גביע מדינה וגביע ווינר עם הפועל י-ם.
בשנתיים האחרונות שיחק בהפועל חולון, אך נפצע לא פעם ומיעט לקבל דקות, בעיקר בעונתו השנייה. אחרי ריב עם המאמן סטפנוס דדאס באחד האימונים ביקש להשתחרר מחולון, ומאז למעשה לא שיחק כדורסל מסודר.
2 צפייה בגלריה
יוגב אוחיון
יוגב אוחיון
אוחיון במדי חולון. רומן שפחות צלח
(צילום: אורן אהרוני)
"אני מאוד שמח שיוגב מצטרף ויהיה חלק מאיתנו בשנתיים הקרובות", אמר מאמן נהריה שי סגלוביץ'. "מעבר להיותו שחקן מנוסה עם הרבה יכולות, יוגב מהווה מודל לאישיות שכל קבוצת כדורסל מחפשת, ואני בטוח שיהווה עוגן משמעותי בסגל שלנו".
אוחיון מצטרף לאלכס צ'וברביץ', תומר כהן, אופן בן יעקב ונועם אקריש שכבר חתומים בקבוצה לעונה הבאה. בנהריה מכוונים לחזרה מהירה לליגת העל אחרי שירדו ללאומית לאחרונה.