בתום ישיבה של הוועד המנהל באיגוד השייט הוחלט כי שרון קנטור ותום ראובני ייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז, בגלישת רוח (דגם IQ פויל).
שרון קנטור, אלופת העולם הטרייה (21) הייתה הבחירה הצפויה של האיגוד. עוד לפני קטפה גם את מדליית כסף באליפות אירופה. את אליפות העולם האחרונה, שהתקיימה בסוף השבוע שעבר סיים ראובני במקום השמיני. ההחלטה התקבלה עם סיומה של שנת התחרויות בענף.
3 צפייה בגלריה
קנטור על הפודיום באליפות העולם
קנטור על הפודיום באליפות העולם
קנטור על הפודיום באליפות העולם
(sailing energy)
3 צפייה בגלריה
שרון קנטור ומאמנה שחר צוברי
שרון קנטור ומאמנה שחר צוברי
קנטור וצברי
(צילום: sailing energy)
קנטור, גולשת במסגרת מועדון השייט מכמורת-עמק חפר. ב-2021 הצטרפה לנבחרת האולימפית, תחת המאמן שחר צוברי. במהלך הקמפיין הנוכחי, כאמור, זכתה במדליית הכסף באליפות אירופה 2023, בזהב בתחרות הקדם אולימפית במרסיי ובשבוע שעבר הוכתרה כאלופת העולם לשנת 2024.
ראובני, 23, גולש במסגרת מועדון השייט בהרצליה, ומתאמן תחת המאמן הלאומי גל פרידמן. באליפות העולם בשנת 2022 סיים ראובני רביעי ולאחר מכן זכה במדליית הארד בסבב גביע העולם. באליפות העולם, כאמור, העפיל לרבע גמר שיוטי המדליות וסיים שמיני.
3 צפייה בגלריה
השייט תום ראובני
השייט תום ראובני
מקום שמיני באליפות העולם. ראובני
(Sailing Energy)
מהאיגוד נמסר: "בחירת הנציג והנציגה נעשתה לאחר בחירה ארוך, שנועד על מנת להביא לפריז את הנציגים בעלי הסיכוי הטוב ביותר לזכות במדליה אולימפית, וזאת על פי שקלול הישגהם בארבע תחרויות מטרה בשנה האחרונה - אליפות אירופה 2023, התחרות הקדם אולימפית ואליפויות העולם לשנים 2023 ו 2024".