לוס אנג'לס לייקרס, כמה שזה יישמע מוזר, הפכה רשמית לנמושת הליגה. הלילה (בין שישי לשבת) החבורה של דרווין האם ספגה הפסד חמישי ברציפות, 120:114 ביתי לסקרמנטו ונשרה למאזן 10:2 - הנמוך ביותר העונה ב-NBA (לצד יוסטון).
ללא לברון ג'יימס הפצוע, הלייקרס עוד הוליכו ביתרון דו-ספרתי על הקינגס ברבע השני, אבל התפרקו שוב ברבע האחרון מול יכולה נהדרת של דארון פוקס (32 נקודות ו-12 אסיסטים) ודומנטאס סאבוניס (21 נקודות ו-10 ריבאונדים). ההפסד קבע כי פתיחת העונה הנוכחית של הלייקרס היא הגרועה ביותר שלה בהיסטוריה (!). כן, מה שאתם שומעים - שווה לזו ב-1957/58 ו-2015/16.
5 צפייה בגלריה
דייויס ולברון
דייויס ולברון
אחרונים ולא חביבים. לברון ודייויס על ספסל הלייקרס
(צילום: AFP)
"אסור להרים ידיים", אמר בסיום האם. "אנחנו צריכים להמשיך להתאמן ולמצוא את השילובים כדי לגרום לזה לעבוד. המשחק כבר היה בידיים שלנו, אבל ביצענו עבירות רעות ואיבדנו כדורים שטותיים. מפה צריך להמשיך הלאה". מה שבטוח, גם התקשורת לא ממש מאמינה שיש להאם את היכולת לשפר את הקבוצה. העיתונאי ביל אוראם, שידוע באהדתו לקבוצה, אף צייץ: "אני מכסה את הלייקרס במשך תשע שנים וראיתי לא מעט כדורסל רע. זו לוס אנג'לס לייקרס הגרועה ביותר שראיתי אי פעם". אאוץ'.
"אני פשוט חושב שצריך להמשיך עם העקרונות שלך", הסביר האם. "זה גם מה שאמרתי לשחקנים אחרי המשחק מול הקליפרס וגם היום. להתבצר מאחורי העקרונות שלנו. זו הדרך הטובה ביותר לצלוח כל סערה".
5 צפייה בגלריה
דמיאן ג'ונס
דמיאן ג'ונס
דמיאן ג'ונס מדגים: גם ליפול כמו שצריך לא עובד השנה ללייקרס
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
האם
האם
הוא באמת יכול להושיע? האם
(צילום: AP)
עד כמה אל.איי גרועה אתם שואלים? אחרונה מבין כל קבוצות הליגה בנקודות בהתקפה ובאחוזים מחוץ לקשת, לפני אחרונה באחוזים מהשדה ובמדד. "קל להתחיל להאשים כל אחד למה הוא לא עשה את זה ולמה זה נראה כך", המשיך האם. "צריך לעשות את מה שעשינו טוב בתחילת השנה. אמנם לא היו הרבה ניצחונות, אבל היינו מאוד תחרותיים. הדבר הכי גדול עבורנו יהיה לשפר את ההגנה וזה יגרום להיראות טוב יותר בהתקפה".
ברשתות החברתיות כמובן קטלו את אל.איי. אוהדי הקבוצה רשמו, בין השאר: "עדיף לא להסתכל, עדיף כבר שהעונה תסתיים עכשיו שלא נמשיך לסבול".
5 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
מי יכול לעצור אותו? קרי
(צילום: AP)

סטיב קר: "סטף מעולם לא היה טוב יותר"

מי שחוותה פתיחת עונה חלשה ומאז היא ברף התקדמות זו כמובן גולדן סטייט. האמת, בעיקר בזכות שחקן אחד: סטף קרי כמובן. הסופרסטאר הפציץ 40 נקודות ב-101:106 של גולדן סטייט על קליבלנד. שבע מתוכן, אגב, הגיעו ברצף כדקה לסיום.
"יש לי הרבה ביטחון, מרגיש שאני יכול לעשות מה שאני רוצה", חייך קרי בסיום. "המספרים נראים טוב, ואני רוצה להמשיך ככה ולראות כמה זמן אני מסוגל להמשיך עם זה. יש לי המון ביטחון מהפלייאוף בעונה שעברה".
5 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
לך לישון, בחלום. קרי, הלילה מול קליבלנד
(צילום: AP)
היה זה משחקו ה-200 ברציפות של קרי בו הוא קולע לפחות שלשה אחת. בנוסף, קרי הפך לראשון בתולדות ה-NBA שרושם שני משחקים רצופים של לפחות 40 נקודות, 5 שלשות ו-65% מהשדה.
"בהתחשב בנסיבות, כשהקבוצה שלנו היתה פחות או יותר בבור, הוא היה פשוט מדהים", הודה מאמנו של השחקן, סטיב קר. "הוא מעולם לא היה טוב יותר". גם קווין דוראנט, חברו לקבוצה לשעבר, נפעם מהיכולת של קרי וצייץ: "אלוהים אדירים סטפן".