לוחם הטאקוונדו הפראלימפי , אסף יסעור, ממשיך להביא הישגים. היום (ראשון) הוא זכה במדליית הזהב בסבב גביע העולם בטאקוונדו פראלימפי שמתקיים בצרפת. התחרות תעניק לו 10 נקודות לדירוג הפראלימפי בדרך לפריז 2024. את אסף מלווה המאמן הלאומי יחיעם שרעבי, המעסה אנטוניו ערביד וחבר הנבחרת אורי תורג'מן.
סיפורו של יסעור בן ה-21 ריגש מדינה שלמה. הוא איבד את שתי ידיו שבוע לפני שחגג את בר המצווה כאשר התחשמל מכבל מתח גבוה בעת ששיחק עם חבריו וניסה לחלץ כדור שנתקע בחדר החשמל. לאחר מכן עבר תקופה קשה של אשפוזים בבית החולים שיבא, טיפולי פיזיותרפיה והכנה לפרוטזות. המגבלה שממנה סבל יסעור לא שינתה אפילו במעט את אהבתו לספורט. להפך.
1 צפייה בגלריה
יסעור
יסעור
ריגש מדינה שלמה. יסעור
(צילום: איגוד הטאקוונדו בישראל)
"תמיד מרגע הפציעה, החלומות הם רק על העתיד, על המטרות שאני רוצה להשיג", סיפר בעבר יסעור ל-ynet. "לא התעסקתי לרגע אחד במה שקרה. כמובן שזה משהו שאני מדבר עליו, אני עושה הרצאות על אותו יום, אבל המחשבות בלילה, בעיקר לפני תחרויות, זה שאני מדמיין את עצמי על הפודיום. אני מקבל את מה שקרה באהבה ומנסה להפוך את ההזדמנות הזו למשהו מדהים"
בנוסף, אבישג סמברג זכתה אף היא במדליית זהב בסבב גביע העולם בצרפת. סמברג, מדליסטית הארד האולימפית מטוקיו, גברה בדרך על יריבות מצרפת וגרמניה.