גולשת הקייט גל צוקרמן העפילה היום (שבת) לחצי גמר שיוטי המדליות באליפות העולם, המתקיימת בצרפת. צוקרמן היא הגולשת שתייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.
לאחר שאת התחרות פתחה חלש, בסוף העשירייה השנייה, הצליחה צוקרמן לנגוס בהפרש מהמובילות בכל יום ואתמול לראשונה נכנסה לעשר הגדולות. היום הצליחה צוקרמן לבצע את הנדרש על מנת להשאר בתמונת שיוטי המדליות, וסיימה במקום השמיני הכללי, המוביל לחצי הגמר.
1 צפייה בגלריה
השייטת גל צוקרמן
השייטת גל צוקרמן
גל צוקרמן
(צילום: Sailing Energy)
צוקרמן פתחה את ארבעת שיוטי היום היטב עם שיוט אותו סיימה שניה, אך משם נחלשה וסיימה שלושה שיוטים במקומות 14, 7, 14, אך זה הספיק על מנת לשמור על מקומה בעשירייה ולהעפיל לחצי הגמר.
מחר יפתחו שיוטי המדליות בחצאי הגמרים, שם צריכות המתמודדות לצבור נצחונות בשלושה שיוטים, על מנת להעפיל לגמר. ביחד עם צוקרמן בחצי הגמר תתחרה פואמה נויילנד מצרפת, שסיימה רביעית את המוקדמות ומעפילה עם שני נצחונות לזכותה ובריאנה וויטהד מאוסטרליה, שסיימה חמישית ומעפילה עם ניצחון לזכותה. צוקרמן תנסה לצבור שלושה נצחונות לזכותה לפני שמתחרה אחרת תשיג את הניצחון או שני הניצחונות הדרושים לה על מנת להעפיל לגמר.
שאר חברי נבחרת הקייט לא הצליחו להתברג לעשרת הגדולים. דור זרקה סיים את התחרות במקום 15, לאחר שסבל היום מיום השיוטים החלש ביותר שלו באליפות. זהו הישג השיא של זרקה באליפויות עולם עד כה. מיה אשכנזי וזוהר חרובי סיימו 18, הישג השיא של חרובי עד כה באליפות העולם.