ברצלונה הגיעה בשבת למשחק מול בטיס אחרי שכבשה שני שערים בלבד בחמישה משחקים, ורצתה לצאת בקאמפ נואו מהתקופה החלשה. המשחק התפתח בדיוק בכיוון שאוהדי בארסה רצו - התפרקות של בטיס והתפוצצות של ברצלונה עם 0:4. זה נתן לצ'אבי הזדמנות לתת ללאמין ימאל להראות את הכישרון שיש לו ברגליים.
בדקה ה-83, בגיל 15 ו-290 ימים, הפך ימאל לשחקן הכי צעיר שהופיע במדי ברצלונה במאה האחרונה. בדקה-שתיים הראשונות היית יכול לראות את ההתרגשות של הילד הצעיר, בכל זאת לא כל אחד זוכה לשחק בברצלונה ובמיוחד לא בגיל 15. אבל זה עבר מהר, וימאל התחיל להראות לנו על מה כולם מדברים, ובמיוחד על מה צ'אבי מדבר. איזו יכולת מדהימה! אם זו לא הייתה הופעת הבכורה שלו, הוא כנראה גם היה כובש שער, אך הלחץ השפיע. בזמן המועט שקיבל ימאל סיפק מסירת מפתח פשוט מדהימה לעוסמאן דמבלה, בצ'יפ קטן ששלח את כל הגנת היריב לישון, אך דמבלה הרס לילד בישול.
1 צפייה בגלריה
מאמן ברצלונה צ'אבי עם לאמין ימאל
מאמן ברצלונה צ'אבי עם לאמין ימאל
מאמן ברצלונה צ'אבי עם לאמין ימאל
(REUTERS/Albert Gea)
כישרון כזה בגיל 15? אני מאמין שיהיה לכם קשה למצוא דבר כזה בעולם, אם בכלל. מסירות כאלה חכמות, ביטחון בהופעת בכורה בברצלונה, אין לכל אחד. שחקני בארסה חיפשו אותו ומסרו לו הרבה, כמצופה בדקות שהוא קיבל, וימאל הוא הוכיח למה כדאי להביא לו את הכדור ומה הוא יכול לעשות איתו.
אקדמיית הנוער לה מאסיה מביאה כישרונות ומייצרת כאלה מדי שנה, אבל הפעם זה מרגיש שיש פה משהו מיוחד, שזה שחקן יוצא דופן שיתרום עוד הרבה לכדורגל העולמי ובמיוחד לברצלונה עצמה. אם לא יעבור פציעות משמעותיות, אני חוזה שעוד 4-3 שנים נראה אותו פותח בברצלונה. בנוסף, אם מסי מגיע בשנה הבאה, אפשר להגיד שיהיה לו פרויקט אישי לפתח. תזכרו את השם הזה, לאמין ימאל, הוא עוד יהיה כוכב ענק.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.