אחרי שלאו מסי עבר לארה"ב, ארגנטינה בכל זאת שומרת על ייצוג מפואר בכדורגל האירופי עם שחקן מוביל ושמנה משחקים. הוא כבר כמה עונות מוכיח את היכולת שלו ונראה שהוא לא הולך לעצור בקרוב. כן, מדובר בלאוטרו מרטינס, הקפטן של אינטר, שמצדיק את מעמדו כאחד החלוצים הטובים בעולם.
אינטר ושחקנים ארגנטינאים תמיד היו סיפור אהבה. הנראזורי נהנו בעבר ממגוון שמות נוצצים ששיחקו במדי הקבוצה, כגון דייגו מיליטו, וולטר סמואל, אסטבן קמביאסו ועוד. מרטינס בן ה-26 לא שונה מהם, ואפילו יכול להפוך לזכור ביותר מהם. מאז שהצטרף ב-2018 מראסינג קלוב, אינטר מקבלת ממנו תפוקה עצומה של שערים, אך מעל הכל לב ענק שפשוט נהנה ללבוש את מדיה הכחולים-שחורים.

1 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס
(צילום: by Marco Luzzani/Getty Images)

בעונה הקודמת לאוטרו עבר רכבת הרים של רגשות מעורבים. מצד אחד זכייה במונדיאל עם ארץ מולדתו, אך מצד שני הפסד כואב בגמר ליגת האלופות. אפשר להגיד שזה "העיר את החיה". מאז פתיחת העונה הנוכחית הוא במומנטום פנומנלי: בליגה יש למרטינס 23שערים ב-24 הופעות, ובכל המסגרות הוא היה מעורב ב-30. לאחרונה הוא הספיק להבקיע את שעריו ה-100 וה-101 בסרייה א', בזכותם הפך לזר השלישי בתולדות אינטר להגיע להישג הזה. זה משהו שהוא כבר התרגל אליו: לאוטרו מטפס ללא הרף בסולם כובשי כל הזמנים של המועדון, שם הוא מדורג כרגע שביעי עם 128 כיבושים, לאחר שלאחרונה עבר את מאורו איקרדי.
אינטר בעיצומה של עונה מופלאה שיכולה להפוך לטובה עוד יותר. בליגה היא בדרך לסקודטו, אלא אם יהיה תרחיש מפתיע, וכרגע בליגת האלופות יש לה יתרון קטן על אתלטיקו מדריד בשמינית הגמר. אין לדעת איך תיגמר העונה הזו, אך תהיו בטוחים שאתם תשמעו רבות על הקסם ברגלים של לאוטרו מרטינס, חד משמעית חלוץ מהטובים בעולם.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.