סופה של אגדה. הטניסאית סרינה ווילאמס חשפה היום (שלישי) כי בכוונתה לפרוש ממשחק פעיל בקרוב. "זה הדבר הכי קשה שאני יכולה לדמיין", כתבה באינסטגרם שלה, "אני לא רוצה שזה ייגמר, אבל אני מוכנה לדבר הבא".
"יש רגעים בחיים בהם צריך להחליט על כיוון חדש", כתבה, "נהניתי מאוד מטניס, אבל הספירה לאחור התחילה. אני רוצה להתרכז באימהות שלי ובמטרות הרוחניות שיש לי ובסוף לגלות ת סרינה החדשה. בשבועות הקרובים תכירו אותה".
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית
סרינה וויליאמס
(צילום: AFP)
סרינה מתכוונת כנראה להשתתף באליפות ארה"ב הקרובה שתיפתח ב-29 באוגוסט. הטניסאית בת ה-40 נחשבת לטובה בהיסטוריה וזכתה ב-23 תארים גראנד סלאם. לאחר מכן תפרוש מטניס אחרי 25 שנה.

קריירה מפוארת

סרינה וויליאמס התחילה את הקריירה שלה ב-1997, ובתוך כמה שנים הפכה לטניסאית מספר 1 בעולם ללא עוררין עם 39 תארי גראנד סלאם (23 ביחידות, 14 בזוגות נשים ו-2 בזוגות מעורבים). היא אחותה הצעירה של ונוס וויליאמס, שהייתה בעצמה במקום הראשון בעולם, אבל סרינה הפכה לטניסאית הבכירה במשפחה.
וויליאמס נחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה, ובוודאי שלטניסאית הכי טובה בהיסטוריה. בשיאה, דורגה במקום הראשון בעולם במשך 186 שבועות ברציפות (שיא שהיא מחזיקה יחד עם שטפי גראף). היא זכתה ב-23 תארי גראנד סלאם, יותר מכל אישה בהיסטוריה בעידן הפתוח של הטניס.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
לא הייתה כמותה.
(צילום: getty images)
היא הייתה (ואולי עדיין) הפנים של טניס הנשים בעולם, ואחת הספורטאיות הכי נערצות ואהובות אי פעם עם קריירה שמתפרשת על פני שנים ארוכות. גם בגיל מתקדם יחסית היא המשיכה לשלוט בענף ואספה תארים. הגראנד סלאן האחרון בו זכתה היה אליפות אוסטרליה ב-2017. בדצמבר 2016 התארסה למייסד אתר "רדיט" אלכסיס אוהאניאן, ב-2017 ילדה את ביתה הבכורה אלקסיס אולימפיה. גם אחרי שהפכה לאמא היא המשיכה להיות בצמרת הטניס הנשי. בשנים האחרונות סבלה מפציעות ולאחרונה חזרה למגרשים אחרי היעדרות של שנה.
"אני לא מחפשת סיום חגיגי או רגע אחרון על המגרש", סיפרה וויליאמס, "אני גרועה בפרידות, הכי גרועה בעולם, אך תדעו שאני אסירת תודה יותר ממה שמילים יוכלו לבטא. אתגעגע לגרסה הזו של עצמי, לילדה ששיחקה טניס". בראיון היא סיפרה שהיא ובעלה מתכוונים להרחיב את המשפחה בקרוב.