לפי דעתי, ריאל מדריד היא הקבוצה החזקה ביותר העונה מבין כל מועדוני העל האירופיים. הבלאנקוס הלכו בכל הכוח על האליפות הספרדית, ולא יוותרו לליברפול על הגביע עם האוזניים הגדולות בסוף החודש הקרוב. אבל מה נתן להם את כל הכוח הזה?
קודם כל, בתור אוהד ברצלונה, אני לא מתבייש לכתוב שוב כי ריאל היא הקבוצה המסוכנת ביותר באירופה בעונת 2021/22, וככל שהעונה התקדמה הבלאנקוס נהיו חזקים יותר, הרבה בזכות קארים בנזמה הצרפתי, שאליו נחזור בהמשך. מי שעשה את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר לדעתי היה לא אחר מאשר ויניסיוס. ויני ג׳וניור הפך לכוכב העונה, ונתן קפיצת מדרגה משמעותית ביותר כשהבקיע 18 שערים ובישל 15 כאלה ב-49 משחקים. בעונה שעברה זה היה 6 שערים ו-4 בישולים. אנצ'לוטי מרוצה מהקיצוני השמאלי הצעיר, ונותן לו את מלוא הקרדיט על הדשא.

1 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
(צילום: AFP)

השני שהתחיל להשתפר לאחרונה ולהראות יכולות הוא רודריגו. הברזילאי הצעיר לא בלט לאורך כל העונה, אבל כאשר קיבל את ההזדמנויות בשלבי הנוקאאוט באלופות הוא ניצל אותן עד הסוף, עם שער במשחק הגומלין מול צ'לסי שהביא להארכה וצמד מדהים מול סיטי בחצי הגמר. בשני המקרים בנזמה כבש את שער הניצחון בסיום.
השלישי שאני חייב לציין הוא לוקה מודריץ', הקשר הקרואטי הבינלאומי של ריאל מדריד בעונתו התשיעית במועדון. עם השנים הוא הפך לבורג המרכזי שמחזיק את הקישור יחד עם טוני קרוס, מניע את הכדור בצורה מיוחדת, שולח כדורים מדויקים להתקפות בכל משחק - בקיצור, מודריץ' הקלאסי.
עכשיו הגיע הזמן לבנזמה, הכוכב הבלתי מעורער של עונת 2021/22. הכוכב הצרפתי הוא החלוץ המסוכן באירופה, והמספרים מוכיחים זאת. 43 שערים ו-14 בישולים, 10 כיבושים בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות (השווה את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו ועוד יכול לשבור אותו), ושני שערי ניצחון חשובים ביותר בתוספת הזמן בגומלין נגד צ׳לסי ומנצ׳סטר סיטי. אין ספק שריאל מדריד היא הקבוצה המסוכנת ביותר העונה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.